De ce s-au format cozi la casele de marcat în supermarketul complet autonom? Ce au făcut clienții?

DE Vlad Alexandru | Actualizat: 31.05.2024 - 13:27
Clienții nu s-au descurcat singuri la casele de marcat - Foto: Freepik.com (rol ilustrativ)
Clienții nu s-au descurcat singuri la casele de marcat - Foto: Freepik.com (rol ilustrativ)
Penny supermarket - Foto: Facebook/ Penny
Penny supermarket - Foto: Facebook/ Penny

În primele zile după ce în București a fost deschis primul supermarket autonom, în care clienții nu mai trebuie să scaneze produsele, la casele de marcat s-a întâmplat exact opusul a ceea ce se așteptau cu toții. Cei care au mers la cumpărături s-au plâns că au stat la cozi mari.

SHARE

Unii clienți au mers în supermarketul complet autonom din Bucururești exact din acest motiv, de a nu ma pierde timp la coadă. De altfel, reprezentanții magazinului așa spuneau înainte de inaugurare. 

Însă, în primele zile nu a fost așa. Oamenii au fost nevoiți să aștepte minute în șir la casele unde bonul trebuia să fie afișat automat în momentul în care clientul ajungea în fața ecranului. 

Există și o explicație oficială în acest sens. 

De ce s-au format cozi la casele de marcat în supermarketul complet autonom? Ce au făcut clienții?

Newsweek a cerut Penny un punct de vedere după ce un client a povestit că, în magazinul din Bulevardul Iuliu Maniu, situația nu era deloc cea așteptată. El a arătat că angajații magazinului verificau ce au cumpărat clienții iar acest lucru a dus la formarea de cozi. 

”Penny magazin automat complet, pe Iuliu Maniu. 2-3 camere la fiecare raft, la case un om verifica ce ai cumpărat. De două ori. Coadă”, scria clientul respectiv pe o rețea de socializare.

Penny a răspuns că angajații ajutau clienții care nu știau cum să procedeze.

”În primele zile avem alocați oameni la casele de marcat pentru a ajuta clienții care nu știu cum să procedeze și de asemenea au fost făcute verificări pentru acuratețea sistemului.

Citește și: Un supermarket le acordă angajaților bonusuri de 6.700 €. Este cunoscut și românilor

În unele situații au fost clienți care nu au văzut plata exclusivă cu cardul și au fost anulate tranzacții. Acestea sunt motivele pentru care existau rânduri la casele de marcat”, a transmis Penny, în răspunsul pentru Newsweek.

Săptămâna trecută, Penny a deschis primul magazin complet autonom. Conform anunțului companiei, clienții nu mai trebuie să scaneze singuri produsele sau să stea la cozi interminabile la casele de marcat.

Totul se face automatizat. Iar dacă oamenii se răzgândesc, produsele vor fi scoase instant de pe listă, după ce acestea vor fi puse înapoi pe raft.

“Ducem experiența cumpărăturilor la următorul nivel. În primul magazin complet autonom PENNY, intri, îți rezolvi rapid lista de cumpărături și plătești la final, fără să petreci timp la casa de marcat. Alege-ți produsele preferate din selecția noastră și pune-le fără griji direct în sacoșa ta, pentru că articolele sunt scanate automat, prin intermediul unui sistem de camere smart, amplasate în magazin.

Citește și: Primul magazin automatizat din România. Clienții nu scanează produsele şi nu plătesc la casă

Poți oricând să plasezi produsele înapoi la raft, iar acestea se vor scadea automat de pe bon. Chiar dacă nu vei reuși sa plasezi produsele la locul lor, sistemul își va menține funcționalitatea iar produsele nu vor apărea pe bon”, transmite retailerul într-un comunicat.

Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te