Compania low-cost Ryanair îți ia 100 de lei din buzunar pentru un serviciu ce trebuia să fie gratuit. O banală rezervare online costă acum 100 de lei sau 22 de euro.
Pasagerii trebuie acum să rezerve un loc plătit pentru a primi cartea de îmbarcare în format electronic cu mai mult de 24 de ore înainte de plecare.
Citește și: Ryanair impune o suprataxă absurdă de 75$ pentru pasageri. Ce pățești dacă nu le răspunzi la mail
Companiile aeriene precum Easyjet sau Ryanair atrag mulți pasageri cu un buget mai mic cu prețurile lor mici - dar clienții au adesea o surpriză neplăcută în timpul procesului de rezervare, când taxele pentru servicii mai mult sau mai puțin ușor de înțeles și pentru extra-uri se adună. Un nou "serviciu suplimentar" al companiei aeriene irlandeze low-cost Ryanair exasperează acum în mod deosebit clienții online.
Ryanair îți ia 100 de lei din buzunar pentru un serviciu ce trebuia să fie gratuit
"Scandalos!", scrie, de exemplu, utilizatorul Ell2Pay, postând o captură de ecran a rezervării sale. "Vreți cartea de îmbarcare acum? Evitați cozile de la aeroport adăugând acum un loc la rezervare", se arată într-un articol din presa austriacă.
Citește și: Ryanair: Agenți KGB din Belarus s-ar fi aflat la bordul avionului deturnat
"Pur și simplu nu pot să cred că noua politică a Ryanair nu permite pasagerilor să creeze o carte de îmbarcare - fie ea mobilă sau imprimabilă - dacă nu cumpără un loc", spune supărat utilizatorul X.
Asta pentru că, pentru a primi cartea de îmbarcare sub formă de cod QR mai devreme de 24 de ore înainte de plecare, clienții Ryanair trebuie acum să rezerve un loc - pentru echivalentul a nouă până la 22 de euro.
Cei care nu doresc să suporte aceste costuri suplimentare nu au altă opțiune decât să stea la coadă la aeroport pentru a primi o carte de îmbarcare tipărită, scrie presa austriacă.