Noul manager al Spitalului Colțea: „Vrem să creștem gradul de satisfacție a pacienților”

DE Octavia Constantinescu | Actualizat: 25.06.2022 - 19:30
Dr. Bogdan Furtună a fost numit manager interimar al Spitalului Colțea

Dr. Bogdan Ioan Furtună, recent numit manager interimar la Spitalul Clinic Colțea, și-a prezentat, într-un interviu pentru News.ro, principalele obiective la preluarea mandatului.  

SHARE

El a menționat printre direcțiile pe care și-a propus să pună accent „obținerea acreditării ANMCS a spitalului”, „ca garanție a unui act medical la înalte standarde, importantă și prin prisma contractului spitalului cu Casa de Asigurări de Sănătate a Municipiului București.”

De asemenea, Furtună intenționează să crească dotările spitalului, prin achiziționarea aparaturii specifice profilului oncologic al spitalului.

„Oferirea de servicii medicale de calitate ridicată nu este posibilă  fără a beneficia de aparatură completă, de ultimă generație. Prioritare sunt achiziționarea unui computer tomograf, a unui mamograf, a unui RMN și dezvoltarea, într-un proiect imediat, a Compartimentului de Medicină Nucleară, prin achiziționarea unui PET-CT și a unui SPECT-CT”, a spus Furtună.

Un alt aspect la care mai este de lucru pentru creșterea gradului de satisfacție a pacienților este reorganizarea fluxurilor medicale și structurii spitalului.

Citește și: 

VIDEO Momentul când Patriarhul Kiril, care susține invazia lui Putin, s-a prăbușit în biserică

12.908 de ucraineni au intrat în România într-o singură zi, iar numărul este în creștere

„Aici am în vedere, pe lângă reorganizarea spațiilor spitalului, și introducerea în circuitul medical a unor spații neutilizate în prezent sau utilizate necorespunzător. Măsurile pe care deja le-am demarat au ca scop atât reducerea unor cheltuieli inutile, cât și reducerea timpilor de așteptare pentru pacient”, a punctat Furtună.

El și-a propus eficientizarea comisiei terapeutice, în vederea diagnosticării și tratamentului complet al cazurilor avute în evidență. „Desigur, aceste măsuri vor fi completate cu îmbunătățirea condițiilor hoteliere, pentru a crește confortul pacienților noștri”, a adăugat Furtună.

În ceea ce privește digitalizarea, Bogdan Furtună spune că spitalul are carențe în infrastructura informatică, atât la nivel de hardware, cât și de software. „Deja am identificat necesarul de echipamente, dar și sursele de finanțare și până la finalul verii ne-am propus achiziționarea infrastructurii informatice necesare”, a spus el.

În opinia sa, ceea ce va ajuta spitalul să redevină unul de top din București este și direcția de dezvoltare de servicii medicale unicat.

„Nu în ultimul rând, ceea ce mi-am propus, ca o provocare personală, să spunem, și care cu siguranță are legătură cu experiența mea din mediul privat, este schimbarea mentalității <<Nu se poate>> pe care am găsit-o la destul de mulți dintre angajații spitalului. Problemele apar ca să fie rezolvate, iar noi suntem acolo să găsim cele mai bune soluții. Primul pas pe care l-am făcut în acest sens a fost desființarea programului de audiențe, încă din prima zi de mandat. Consider că este foarte importantă disponibilitatea permanentă a managerului pentru rezolvarea problemelor spitalului, care nu apar doar de 2-3 ori pe săptămână sau în anumite intervale orare”, a mai precizat Bogdan Furtună.

 

Urmărește-ne pe Google News

Comentarii

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online, inclusiv arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online, inclusiv arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

© 2022 NEWS INTERNATIONAL S.A.