Cum se vede candidatura Vioricăi Dăncilă prin reclamele plătite de pe Facebook

DE Adelina Sahlean | 02.10.2019 - 13:22
Premierul Viorica Dăncilă/Foto: Inquam

De campanie ne mai despart câteva zile, însă modul în care s-a desfășurat precampania parcă anunță și cum vor fi zilele următoare, până când românii se vor duce la urne să-și aleagă următorul șef de stat.

SHARE

Totuși, reclamele din online sunt la fel de prezente ca și bannerele ce-i prezintă pe principalii candidați. Klaus Iohannis, Viorica Dăncilă, Dan Barna și Theodor Paleologu sunt prezentați atât în offline – pe stradă -, cât și în spațiul digital.

Mediastandard.ro a făcut o trecere în revistă a prezenței pe Facebook, prin intermediul reclamelor plătite, a candidaților pentru fotoliul de la Cotroceni, cu câteva zile înainte de începerea oficială a campaniei. Prima analiză din această serie este despre premierul României și liderul PSD, Viorica Dăncilă.

”Un președinte muncitor și implicat” – așa se prezintă actualul prim-ministru al României. Sloganul se regăsește, evident, și în postările de pe Facebook ale paginii candidatului și care sunt plătite de către Partidul Social Democrat.

Primele reclame plătite ale liderului PSD a fost la sfârșitul lunii august – pe 27 august, mai exact. Aceasta reprezintă o poză cu Viorica Dăncilă, îmbrăcată într-un costum albastru, alături de ”logo-ul” asociat candidaturii sale de la aceste alegeri: VD. Pe reclamă se mai regăsește și unul dintre textele cu care premierul a pornit în campanie, ”Alături de fiecare român”.

Citește mai mult pe Mediastandard.ro

Comentarii

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online, inclusiv arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online, inclusiv arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
© 2019 NEWS INTERNATIONAL S.A.