Regimul dictatorului Aleksandr Lukaşenko a blocat site-ul Deutsche Welle în Belarus

DE Răzvan Nicolae | Actualizat: 29.10.2021 - 17:02
Regimul dictatorului Aleksandr Lukaşenko a blocat site-ul Deutsche Welle în Belarus. / Foto: dw.com

Autorităţile din Belarus au blocat site-ul Deutsche Welle, a anunţat vineri postul internaţional finanţat de statul german la sediul său din Bonn, relatează dpa.

SHARE

Conţinutul său în 32 de limbi nu a putut fi accesat în acest stat est-european. Iar alte site-uri de ştiri au fost de asemenea blocate, potrivit dpa.

Potrivit site-ului DW, Ministerul Informaţiei din Belarus a justificat acest pas afirmând că materiale ale postului conţineau link-uri care au fost considerate extremiste de tribunale din Belarus.

Citește și: Rata de deces în țările cu peste 80% din populație vaccinată. Italia - 5 decese vs. România - 152

Directorul general al DW, Peter Limbourg, a catalogat decizia drept "absolut ridicolă". El a descris acţiunea drept un "act de disperare" al autorităţilor de la Minsk.

Un purtător de cuvânt al MAE german a declarat că ambasadorul Germaniei la Minsk a cerut explicaţii MAE belarus şi a cerut ca accesul la site să fie restabilit.

Citește și: FOTO Anda Adam s-a logodit în Cappadocia, printre baloane cu aer cald

Preşedintele belarus Aleksandr Lukaşenko a luat măsuri pentru a închide media independente, organizaţiile pentru apărarea drepturilor şi opozanţii politici din ţară după o serie de proteste de amploare în vara şi toamna anului trecut.

Drept răspuns, UE şi SUA, care au respins rezultatele alegerilor din 2020 din Belarus, au impus sancţiuni împotriva fostei republici sovietice.

Comentarii

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online, inclusiv arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online, inclusiv arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

© 2022 NEWS INTERNATIONAL S.A.