Mesajul unui chelner pentru un client care a cerut gheață în vin: „Nenorociți de bogătași”

DE Alexandra Lupascu | 08.08.2023 - 17:39
Mesajul unui chelner pentru un client care a cerut gheață în vin: „Nenorociți de bogătași” Foto: stiridiaspora.ro
Mesajul unui chelner pentru un client care a cerut gheață în vin: „Nenorociți de bogătași” Foto: stiridiaspora.ro

Într-un incident care a stârnit o discuție aprinsă pe internet, un pub din Brunswick, Melbourne, a fost subiectul unei polemici în urma unui comentariu nepoliticos lăsat pe o chitanță. Totul a pornit de la o simplă cerere a unui client de a adăuga gheață în vinul comandat.

SHARE

Într-un incident care a stârnit o discuție aprinsă pe internet, un pub din Brunswick, Melbourne, a fost subiectul unei polemici în urma unui comentariu nepoliticos lăsat pe o chitanță.

Totul a pornit de la o simplă cerere a unui client de a adăuga gheață în vinul comandat.

Conform informațiilor, un oaspete care a luat masa la The Cornish Arms a cerut ca vinul lor Pinot Grigio să fie servit cu gheață. Cu toate acestea, angajatul care a preluat comanda nu a reacționat prea pozitiv la această solicitare și a adăugat un comentariu nepotrivit pe chitanța clientului, scrie Stiri Diaspora.

"Terre Forte Pinot Grigio - gheață în el, nenorociți de bogătași", a transmis acesta.

Comentariul a generat un val de reacții din partea utilizatorilor

În comentariile de pe rețelele sociale, opinia publicului a fost împărțită. Unii utilizatori au considerat că observația de pe chitanță a fost amuzantă și au susținut dreptul clientului de a bea vinul cum dorește, indiferent de temperatură sau recomandări.

Argumentul lor s-a bazat pe faptul că fiecare client plătește pentru produsele sau serviciile consumate și ar trebui să poată savura vinul așa cum consideră potrivit.

Citește și: VIDEO Misterul întunecat al zborului MH370 al Malaysia Airlines, dispărut cu 239 de pasageri la bord

În schimb, alți utilizatori au considerat că comportamentul angajatului nu a fost profesional și că un astfel de comportament nu ar trebui tolerat în industria ospitalității.

Ei au subliniat că este important ca personalul să arate respect și considerație față de clienți și să evite astfel de comentarii nepotrivite sau lipsite de profesionalism.

Restaurantul și-a exprimat dezaprobarea față de acțiunile angajatului

The Cornish Arms a luat la cunoștință de plângerea făcută de client și a intervenit imediat. Restaurantul a confirmat că a avut o discuție cu angajatul respectiv și i-au reamintit responsabilitățile sale la locul de muncă.

Angajatul s-a prezentat apoi la conducere și și-a cerut scuze pentru comentariul nepotrivit lăsat pe chitanță. Cu toate acestea, biletul a fost tipărit și oferit clientului fără ca angajata să își dea seama.

Citește și: VIDEO Misterul întunecat al zborului MH370 al Malaysia Airlines, dispărut cu 239 de pasageri la bord

Restaurantul a declarat pentru 7News: "Comentariul ei nu reflectă în niciun fel valorile The Cornish Arms și vom continua să educăm și să instruim personalul pentru a ne asigura că afacerea evoluează.

Clientul a vorbit de atunci cu el și se va întoarce pentru o masă la noi în curând."

The Cornish Arms a luat măsuri corective și a plasat angajata într-o perioadă de probă de trei luni.

Restaurantul și-a exprimat dezaprobarea față de acțiunile angajatei și a asigurat publicul că respectarea valorilor și profesionalismul sunt prioritățile lor.

Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te