Compania cu sediul în Redmond, Washington, a precizat că echipe de angajaţi vor lucra de la distanţă, din sediile companiei, pentru a oferi serviciile necesare clienţilor.
Un purtător de cuvânt al Microsoft a declarat că toţi angajaţii actuali care lucrează în centrele de retail ale companiei vor avea oportunitatea de a rămâne în companie în funcţii diferite.
”Vorbind 120 de limbi, diversitatea lor reflectă numeroasele comunităţi pe care le servim. Dedicarea noastră de a creşte şi dezvolta cariere din această rezervă de talente este mai puternică ca niciodată”, a declarat vicepreşedintele Microsoft, David Porter, informează News.ro.
Compania a mai anunţat că va regândi alte spaţii penru a servi toţi clienţii, inclusiv Centrele pentru Experienţă ale Microsoft din Londra, New York, Sydney şi Redmond.
”Este o decizie strategică dificilă dar inteligentă, luară în acest moment de directorul general Nadella şi echipa sa. Magazinele fizice au generat venituri neglijabile pentru Microsoft şi în ultimă instanţă totul s-a mutat din ce în ce mai mult către canalele digitale, în ultimii ani”, a scris un analist al firmei Wedbush, Dan Ives, într-o notă adresată clienţilor.
Retailerii, ale căror magazine au fost închise de la jumătatea lunii martie din cauza noului coronavirus, au înregistrat o cerere online uriaşă, pe fondul ordinelor ca oamenii să stea acasă.