Această companie italiană de produse electrocasnice a anunţat că a lansat o campanie globală de promovare a automatelor sale de espresso care se adresează gospodăriilor individuale, prin intermediul unui videoclip realizat de regizorul filmului "La La Land", Damien Chazelle.
Rolul principal din acea reclamă este interpretat de Brad Pitt, un actor premiat cu Oscar.
George Cloney, care este unul dintre prietenii apropiaţi ai lui Brad Pitt, face reclamă de mai mulţi ani pentru brandul de cafea premium Nespresso, deţinut de grupul Nestle.
Citește și
Interzis în Beijing. Hollywood acceptă cenzura pentru ca filmele sale să fie difuzate în China
George Clooney acuză Ungaria: Mașinăria de propagandă a lui Orban minte, pur și simplu
„Grupul nostru a beneficiat de o creştere extraordinară în ultimii ani, iar segmentul automatelor de espresso dedicate gospodăriilor individuale a avut un rol central în această dezvoltare", a declarat Massimo Garavaglia, CEO-ul companiei De' Longhi.
De'Longhi a raportat o creştere de două cifre a veniturilor sale anul trecut, în perioada în care milioane de oameni au rămas în casele lor pe durata lockdown-ului, fapt care a stimulat cererea de automate de cafea, maşini de gătit şi aparate de aer condiţionat.
Automatele de espresso pentru gospodării individuale reprezintă mai mult de jumătate din cifra de afaceri a grupului De' Longhi, potrivit Agerpres.