Cum încasările la buget din accizele la benzină și motorină au început să scadă accentuat în urma înmulțirii autovehiculelor alimentate la priză, autoritățile britanice introduc o taxă per kilometru pentru mașinile electrice și plug-in hybrid.
Cum încasările la buget din accizele la benzină și motorină au început să scadă accentuat în urma înmulțirii autovehiculelor alimentate la priză, autoritățile britanice introduc o taxă per kilometru pentru mașinile electrice și plug-in hybrid.
Un raport realizat de organizația non-profit Transport and Environment afirmă că mașinile plug-in hybrid „mint” în datele tehnice oficiale. În trafic real, poluează doar cu 19% mai puțin ca cele diesel și pe benzină, nu cu 75% ca în testele de laborator.
Unu din doi șoferi de mașini electrice Tesla a revenit la o mașină pe benzină sau diesel, potrivit unui studiu realizat în intervalul ianuarie - iulie 2024. Dintre aceștia, 10% au optat pentru modele hybrid (HEV) și 6% pentru autoturisme plug-un hybrid (PHEV).
Numărul mașinilor electrice noi înmatriculate crește în fiecare zi și, evident, în paralel se dezvoltă și piața de automobile electrice second-hand. Obișnuiți să măsluiască cu succes kilometrajul mașinilor SH pe benzină sau motorină, samsarii au, însă, un coșmar cu bateria.