După ce a fost abandonat acum trei ani în favoarea resuscitării legendarului acronim GSi, acronimul de performanță OPC (Opel Performance Center) va fi lipit din nou, din 2022, pe modelele Opel Corsa și Opel Mokka.
Cea de-a șasea generație Opel Corsa, care a fost lansată la Salonul Auto de la Frankfurt 2019, calcă pe urmele originalului Corsa A și a urmașilor săi sportivi, GSi sau, mai târziu, OPC, propunând o versiune GS Line.
Cu o siluetă autentică de coupé în patru uși, portiere cu geamuri fără ramă și un design interior ce bate ușor la ușa premium, cea de-a doua generație Peugeot 508, mai ales versiunea GT, demonstrează că sedanul de clasă medie nu a murit. Puterea de seducție e la cote maxime.
Grand Sport Injection. În anii ’80-’90, Opel-urile GSi au aprins flacăra automobilelor sport accesibile în Europa, alături de Volkswagen-urile Golf GTI, Peugeot-urile 205 GTI, Ford-urile XR2 și XR3 și Renault-urile 5 Turbo.
Dacă anul trecut Opel a reînviat acronimul GSi iar noul Insignia GSi a bătut prima generație Insignia OPC pe Nurburgring, acum, înainte de pensionare, puternicele litere dau un nou suflu micuței Corsa. Noul Opel Corsa GSi dispune de 150 cai putere, șasiu OPC și scaune Recaro.