Tinerii născuți între 1998 şi 2012, supranumiți „Generaţia Z”, dau peste cap industria modei de lux. Brand-urile consacrate nu le înțeleg încă prea bine gusturile amestecate, influențate de social media, și comportamentul de cumpărare.
Tinerii născuți între 1998 şi 2012, supranumiți „Generaţia Z”, dau peste cap industria modei de lux. Brand-urile consacrate nu le înțeleg încă prea bine gusturile amestecate, influențate de social media, și comportamentul de cumpărare.
Îți imaginezi de câte ori ți-ai dorit ca o pereche de ghete dama să fie la fel de potrivită pentru plimbările de toamnă, cât și pentru zilele calde de vară sau iernile reci?
Milionara excentrică Paris Hilton, moștenitoare imperiului hotelier Hilton în vârstă de 43 de ani, a fost aleasă drept muză de producătorul britanic de lenjerie feminină de lux Agent Provocateur pentru noua sa campanie publicitară.
Blugii rămân o piesă rezistenţa în orice garderobă, indiferent de sezon. Atât doamnele, cât şi domnii se pot bucura de ţinute reuşite cu jeanşi, în stil casual, smart casual sau chiar office ori elegant.
Criză? Poșetele Birkin, de peste 10.000 €, se vând ca pâinea caldă. Grupul Hermes a raportat vânzări-record în 2023, cu 17,5% mai mari decât în 2022, și, văzând rezistenţa cumpărătorilor de produse de lux la condiţiile economice dificile, anunță scumpirea produselor sale.
În lumea modernă, rucsacurile de damă nu sunt doar accesorii practice, ci devin adevărate expresii ale stilului personal.
Alteța Sa Regală Moza bint Nasser Al Missned și-a dedicat o mare parte din viața publică promovării educației, dar în ultima vreme, în contextul în care țara sa găzduiește Cupa Mondială de fotbal, ținutele reginei din Qatar au fost în centrul atenției.
Romanian Creative Week (RCW), cel mai important eveniment dedicat industriilor creative românești și primul mare eveniment cu public organizat în România în 2021, debutează miercuri, 2 iunie 2021, la Iași.