Prima veste extraordinară din infrastructură, de la începutul sezonului estival! Autostrada A0 Sud este gata de trafic, șoferii vor putea ocoli Bucureștiul în viteză pentru a ajunge la mare.
Prima veste extraordinară din infrastructură, de la începutul sezonului estival! Autostrada A0 Sud este gata de trafic, șoferii vor putea ocoli Bucureștiul în viteză pentru a ajunge la mare.
„Miracol”, pe Centura București! După 2 ani de „relaxare”, în care nu s-a săpat măcar un metru, se reiau lucrările pe ciotul DN2 – A2 cu o asociere româno-bulgară. În decembrie 2022, când a fost reziliat contractul cu italienii de la Tirrena Scavi, lucrările erau la 20,76%.
„Povestea” a 11 km din Centura Capitalei, între DN2 și A2, continuă. Primul contract a fost semnat în 2012 și modernizarea tronsonului ar fi trebuit să fie gata în 2015. Pe 4 ianuarie 2024, însă, CNAIR a lansat o nouă licitație. După adjudecare, lucrările vor dura 2 ani.
Prima „minune” de pe Centura Capitalei, Pasajul Domnești, a fost dată în trafic în noiembrie 2022. Pasajul Olteniței e aproape gata și va fi cea de-a doua „minune”, probabil, până la sfârșitul lunii.
Secretarul de stat în Ministerul Transporturilor Irinel Scrioșteanu a anunțat că „toată Centura Capitalei va avea 4 benzi de circulație până în 2025”, „intersecții pe 3 niveluri, subteran, teran și suprateran” și o parcare de lungă durată inclusiv pentru camioane.
Lotul 2 al Autostrăzii de Centură București – A0 Nord, sectorul dintre A3 și DN1, prinde greu contur. Până la soluționarea blocajelor birocratice, constructorul face depozite de materiale și grinzi.
Centrul Infotrafic al Poliţiei Române informează, miercuri dimineaţa, că pe DNCB intersecţie cu DN 4 Bucureşti - Olteniţa, în apropierea localităţii Popeşti-Leordeni, din judeţul Ilfov, a avut loc o coliziune între două autotrenuri.
Primarul general al Capitalei, Gabriela Firea, afirmă, într-o postare pe Facebook, că, în continuare, centura ocolitoare a Bucureştiului este "o himeră". În 2018, Firea acuza că Dragnea îi pune piedici în preluarea ”himerei”.