Filtrul de polen sau de habitaclu al mașinii se află pe lista consumabilelor ce trebuie schimbate periodic, atât pentru ca șoferul și pasagerii să nu riște o boală respiratorie, cât și din rațiuni de siguranță în trafic. Atenție însă, înlocuirea acestuia nu are termen fix.
Într-o perioadă în care sustenabilitatea devine tot mai crucială pentru viitorul nostru, instituțiile de învățământ sunt în prima linie a schimbării.
Mașinile electrice sunt „omorâte” de caniculă. Autonomia scade și cu peste 30% la peste 35°C, potrivit unui studiu realizat pe datele obținute de la 7.500 de automobile pe baterii.
Sistemul de aer condiționat al Aeroportului București Otopeni a picat, l-a „doborât canicula. Călătorii fac „saună” gratis, mai ales în zona de îmbarcare.
La sistemul de ventilație al Daciei Spring s-a făcut, se pare, economie. Din cauza proiectării defectuoase a traseului de aer, probabil, filtrul de cabină este ineficient și ventilatorul bagă în habitaclu tot ce „prinde”, inclusiv frunze. Proprietarul a făcut reclamație la ANPC.