Pietonii și bicicliștii din Solvacia au limită de viteză. Nu au voie să meargă cu mai mult de 6 km/h. Parlamentul slovac a adoptat, marți, un amendament la legea traficului rutier care stabilește viteza maximă de mers pe trotuare.
Pietonii și bicicliștii din Solvacia au limită de viteză. Nu au voie să meargă cu mai mult de 6 km/h. Parlamentul slovac a adoptat, marți, un amendament la legea traficului rutier care stabilește viteza maximă de mers pe trotuare.
Pietonii, trotinetiștii și bicicliștii care merg pe trotuare nu trebuie să depășească viteza de 6 km/h, potrivit unei noi legi aprobate de parlamentul de la Bratislava.
Veste costisitoare, pentru trotinetiști și bicicliști. Potrivit unui proiect de lege pus în dezbatere publică de Ministerul Finațelor, termenul „vehicul” va fi redefinit, conform reglementărilor UE, și trebuie să plătească asigurare RCA din 2024.
Un număr de 108 dosare au fost depuse în cadrul Programului de realizare a pistelor pentru biciclete, în primele două minute de la lansarea sesiunii de finanţare, conform Administraţiei Fondului pentru Mediu (AFM).
Viteză de 30 de kilometri pe oră și spațiu mai mare pentru pietoni - asta și-a propus primăria Capitalei pentru 42 de trasee din centrul Bucureștiului. Pe arterele în cauză, șoferii vor circula încet, având grija oamenilor care merg pe jos și a bicicliștilor.
Cifrele Poliției Capitalei răstoarnă o percepție populară: accidentele rutiere în care sunt implicați bicicliștii din București se petrec în peste 70% din cazuri din vina bicicliștilor, nu a șoferilor. De asemenea, au început să apară accidente din cauza trotinetelor electrice.