Costurile mari „înmoaie” Euro 7. Parlamentul European a avizat acordul Consiliul European privind amânarea introducerii noului standard de emisii poluante pentru mașinile cu motoare termice și „îmblânzirea” normelor. Euro 7 nu mai intră în vigoare în 2025, ci în 2030.
Asociația Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA) afirmă că estimările Comisiei Europene privind costurile trecerii autovehiculelor la norma de poluare Euro 7 sunt total greșite.
Asociația Constructorilor Europeni de Automobile a reacționat imediat la propunerile Comisiei Europene privind noile normele de poluare Euro 7, afirmând că sunt nerealiste și cu beneficii limitate pentru mediu, iar prețurile autovehiculelor vor crește considerabil.
Asociația constructorilor europeni de automobile (ACEA) trage, în premieră, semnalul de alarmă, atenționându-i pe politicienii UE că noile obiective de reducere a emisiilor de CO2 fiind nerealiste.
La prima vedere, cifrele pot arăta încurajator cu +16,65% în iunie 2021, față de iunie 2020, și o scădere cu 3,87% în primele șase luni ale anului.