Volumul eșantionului: 27.408 de elevi și profesori.
În contextul pandemiei de COVID-19, elevii care nu dispuneau de resursele necesare participării la orele online puteau solicita unității de învățământ un dispozitiv care să le faciliteze participarea la ore. Astfel, 85,3% dintre elevii respondenți au spus că încă de la începutul anului școlar au dispus de resurse digitale, 11,3% au dispus parțial de aceste resurse, iar 3,5% declară că nu au dispus deloc de resurse.
Citește și: PSD vrea Netflix educațional, deși elevii stau în școli cu WC în curte și fără bibliotecă virtuală
Din totalul respondenților care nu au dispus în totalitate de resurse digitale, 15,2% au solicitat, dar nu au primit un dispozitiv, 26,0% nu au solicitat un dispozitiv, deși aveau nevoie; 58,8% au primit un dispozitiv.
2,7% dintre elevi nu consideră că profesorii au adaptat modul de predare la cerințele învățământului online, 10,6% spun că profesorii au adaptat într-o mică măsură, 28,2% consideră că aceștia că au adaptat într-o măsură acceptabilă, 34,6% declară că au adaptat în mare măsură și 23,9% afirmă că profesorii au adaptat modul de predare în totalitate.
Citește și: Primarul PNL Ciprian Ciucu critică noua guvernare cu versurile lui Cohen: „Băieții buni au pierdut“
Referitor la gradul de adaptabilitate a modului de predare în contextul pandemiei de COVID-19, un procent semnificativ din profesorii respondenți (93,4%) sunt de părere că au reușit să livreze într-un mod corespunzător conținuturile din programă și în mediul online, în timp ce doar 5,5% spun că adaptarea s-a făcut într-o măsură acceptabilă. 1.1% menționează că nu au putut să transpună procesul de predareînvățare în mediul online.