Mega Image își schimbă strategia. Cum vor fi afectați clienții?

DE Vlad Alexandru | Actualizat: 24.05.2024 - 10:39
Mega Image își schimbă strategia - Foto: facebook (rol ilustrativ)
Mega Image își schimbă strategia - Foto: facebook (rol ilustrativ)

Ahold Delhaize, retailerul care opereaza lanțul de magazine Mega Image și Shop&Go în România a anunțat o schimbare a strategiei care îi va afecta în mod direct pe clienți.

SHARE

Vor fi schimbări strategice și finacnieare ale retailerului belgiano-olandez Ahold Delhaize, cel care deține lanțul de magazine Mega Image și Shop&Go și care a achiziționat de curând și rețeaua Profi. 

Clienții vor fi direct afectați de această strategie care a re ca obiectiv creșterea cotei de piață în țările unde compania este prezentă, inclusiv în România. 

Mega Image își schimbă strategia. Cum vor fi afectați clienții și ce se întâmplă cu prețurile 

Compania vrea să schimbe percepția clienților legată de nivelul prețurilor oferite de magazinele din rețea.

 Ahold Delhaize anunță că va continua practicile cu care a reușit să convingă clienții și până acum respectiv programele de loialitate (precum cardul Connect în România) și mărcile private.

Citește și: Mega Image, amendată de Protecția Consumatorilor cu aproape 500.000 de lei. Ce nereguli s-au găsit?

Mai exact, retailerul are în plan să crească  cota mărcilor proprii spre 45% din totalul vânzărilor din magazine. De asemenea, noua strategie vizează măsuri legate de sortimente și de promoții pentru a îmbunătăți percepția clienților despre prețuri.

De asemenea, vizează creșterea penetrării vânzărilor omnichannel la peste 80% până în 2028, vizând 30 de milioane de utilizatori activi lunar până în 2028, conform economedia.ro.

Vrea să își crească veniturile 

Grupul, care a organizat zile de strategie miercuri și joi, a spus că se așteaptă la economii cumulate de 5 miliarde de euro (5,41 miliarde de dolari) prin aplicarea inteligenței artificiale și a automatizării în logistică, distribuție, operațiuni de magazine și back office, îndreptând în același timp clienții schemei de loialitate către aplicațiile sale, scrie Reuters.

Grupul se așteaptă, de asemenea, că fluxurile de venituri suplimentare, inclusiv serviciile de date pentru consumatori și vânzările de anunțuri pe site-urile supermarketurilor sale, vor fi de aproximativ 3 miliarde de euro până în 2028.

Din punct de vedere financiar, compania vrea să depășească performanțelor pieței tradiționale de produse alimentare și să atingă un CAGR  (Compound Annual Growth Rate) al vânzărilor nete de 4%.

Închide magazinele neperformante

Pe de altă parte, grupul de supermarketuri Ahold Delhaize a declarat joi că va închide un număr de magazine alimentare sub performante Stop & Shop din SUA în acest an.
 
Citește și: Magazinele Profi au zilele numărate. Consiliul Concurenţei analizează tranzacția. Cine le preia?
 
Ahold Delhaize a refuzat să dezvăluie numărul de magazine afectate, spunând că va face acest lucru mai târziu în cursul anului.
„Stop & Shop și-a evaluat deja portofoliul general și va lua decizii dificile pentru a închide magazinele cu performanțe slabe pentru a crea o bază de magazine sănătoasă pe termen lung”, a declarat CEO-ul grupului din SUA, JJ Fleeman, în timpul unui apel cu analiștii.
 
Stop & Shop, un lanț situat în nord-estul SUA, este unul dintre cele cinci mărci ale grupului din țară și operează aproape 400 de magazine.
 
Ahold Delhaize realizează mai mult de jumătate din veniturile sale în Statele Unite.
În 2023, a raportat vânzări în SUA de 54,54 miliarde de euro, scrie Reuters.
Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te