`Suntem la mijlocul anului 2019 şi după părerea mea, cu toate angajamentele luate, cred că o să ne prindă 2020 pentru a se da în exploatare Drumul Taberei/Ghencea`, a afirmat liderul sindicaliştilor de la metrou.
Acesta a explicat că nu este posibilă operarea Magistralei 5 Drumul Taberei prin preluarea unora din cele 82 de trenuri care circulă pe celelalte magistrale, iar licitaţia pentru noile trenuri destinate Magistralei 5 nu este finalizată.
De asemenea, preşedintele USLM a arătat că Metrorex are nevoie de 1000 de noi angajaţi pentru operarea Magistralei 5 Drumul Taberei.
"Dacă vrem să facem transportul pe Magistrala Drumul Taberei/Ghencea cu cele 82 de trenuri, ne este imposibil, nu avem cum. Trebuie deci personal, circa 1000 de persoane, noi angajaţi, asta în afară de memorandumul care prevede 354 de angajaţi care trebuiau angajaţi până la ora actuală pentru a asigura toate funcţiile, trebuie încă circa 1000 de angajaţi pentru Magistrala 5 Drumul Taberei/Ghencea, plus trenuri noi, pentru că sunt 13 staţii", a afirmat Ion Rădoi.