„E clar că acolo vor urma schimbări, eu am multe întrebări despre cum funcționează subvenționarea, care este pe abonament, nu pe călătorie, un abonament poate să fie și unul fictiv. Acolo, cu siguranță, urmează modificări.
E clar că anumite categorii sociale din Timișoara vor beneficia și în viitor de o susținere din partea primăriei, dar cum și în ce sistem este vorba despre un pachet întreg pe care o să-l prezentăm. Cu siguranță nu va rămâne așa cum este, pentru că nu este sustenabil.
Costurile au crescut foarte mult, tarifele au rămas la fel, orașul plătește foarte multe subvenții fără să fie un beneficiu clar, calitatea a scăzut”, a explicat, pentru TION, primarul Timișoarei.
În Timișoara, prețul unui bilet este, din 2018, de 2,5 lei - la București se plătesc doar 1,3 lei.
Declarațiile lui Fritz vin după ce, în decembrie, angajații STPT au primit doar 75% din salariu.
„Nu am avut bani suficienți să plătim salariile, avansurile în luna decembrie. N-am încasat de la Asociația de Dezvoltare Intercomunitară, de la SMTP (n.r, Societatea Metropolitană de Transport Timișoara).
Nu am avut bani să plătesc integral salariile, decât în proporție de 75%. Am primit de la primărie tot ce s-a putut primi, dar, din păcate, am o creanță foarte mare de încasat de la acest ADI, undeva la 3,4 milioane de lei. Ei au plătit 80, 100 de mii, 20 de mii, 30 de mii… banii ăștia pe mine nu mă ajută. E ca și cum nu aș avea”, a declarat Nicu Bitea, directorul STP, pentru Expres de Banat.