CEC Bank lansează un serviciu de plăţi cu telefonul mobil, fără card bancar

DE Florin Budescu | Actualizat: 03.06.2024 - 10:30
CEC Bank lansează un serviciu de plăţi cu telefonul mobil, fără card bancar - Foto: Pexels/Jack Sparrow

CEC Bank lansează un serviciu de plăţi cu telefonul mobil, fără card bancar. CEC Bank pregătește lansarea unui nou serviciu de plăți cu telefonul mobil fără a fi nevoie de card bancar.

SHARE

CEC Bank lansează un serviciu de plăţi cu telefonul mobil, fără card bancar. CEC Bank pregătește lansarea unui nou serviciu de plăți cu telefonul mobil fără a fi nevoie de card bancar. Serviciul se va numi RoPay.

Banca anunță totodată că numărul clienților care au accesat pachete, produse de servicii sau credite exclusiv online s-a dublat în 2023 față de 2022, iar tendința continuă.

CEC Bank lansează un serviciu de plăţi cu telefonul mobil, fără card bancar

În perioada următoare, în parteneriat cu TRANSFOND și ARB, CEC Bank va lansa în premieră pe piața din România un serviciu de inițiere plăți cu telefonul mobil, fără card bancar – RoPay.

Totodată, pe zona de internet banking CEC va face integrarea cu platforma de Trezorerie care oferă clienților cursuri de schimb valutar avantajoase.

Citeşte şi: Reduceri substanțiale la plata taxelor pentru clienții anumitor bănci. Discount la început de an

Numărul clienților care au accesat produse de creditare prin fluxuri 100% sau parțial digitale (canal online și rețeaua de unități teritorialea) s-a dublat față de anul 2022, la fel și numărul celor care au accesat pachete de produse și servicii online.

Pe parcursul anului 2023 s-a finalizat adopția tuturor fluxurilor rapide de creditare online de către întreaga rețea a băncii, inclusiv de către agențiile de tip B (urban și rural), conform Economica.net.

Citeşte şi: Ce bancă are cele mai bune dobânzi de pe piață? Cum îți poți crește veniturile fără să faci nimic

CEC Bank oferă clienților posibilitatea de a rambursa anticipat un credit 100% online, pe un flux rapid, simplificat, direct din platformele de Mobile Banking/Internet Banking și din marketplace-ul CEC_IN pentru persoanele fizice, dar și posibilitatea diminuării limitei de sumă acordată la cardurile de credit și overdraft direct din aplicația Internet Banking pentru persoanele fizice.

Au fost lansate fluxurile rapide de actualizare date clienți și refinanțare credite de consum iar intrarea într-o relație de afaceri cu clienții nu mai este condiționată de prezența acestora în unități, în sensul că, în afară de canalele online, s-au creat birouri bancare mobile prin care banca pune la dispoziție servicii bancare oriunde clienții au nevoie de ele.

Urmărește-ne pe Google News

Comentarii 0

Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
© 2024 NEWS INTERNATIONAL S.A.
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te