AVERTISMENT PENTRU CFR Oricând există riscul unei deraieri majore a unui tren

DE Andrei Mocanu | 20.02.2020 - 10:39

Oricând se poate produce o nouă deraiere pe Magistrala 900, București-Craiova-Timișoara, precum cea care a avut loc în noaptea de duminică spre luni la Drăgănești Olt, o spun răspicat liderii sindicali.

SHARE

Din documente ale CFR SA intrate în posesia Club Feroviar reiese că anul trecut pe M 900 au fost introduse mai multe restricții decât au fost eliminate. În plus, nimeni nu verifică tonajul trenurilor.

Dintre cele opt magistrale de cale ferată din România, la finele anului trecut pe M 900 erau cele mai multe restricții de viteză – 58 la număr, cu 10 mai multe decât la 1 ianuarie 2019.

Și asta pentru că, anul trecut, au fost eliminate 73 de restricții, dar au fost introduse alte 83. Restricțiile de viteză sunt impuse de Compania Națională de Căi Ferate CFR SA în zonele unde sunt probleme cu linia, cu terasamentul, cu traversele, cu aparatele de cale (macazuri), sau cu structura de rezistență a unui pod sau podeț de exemplu.

Cel mai bine în acest „clasament” stă Magistrala 800 București-Constanța, cu doar trei restricții de viteză. Lucru care însă dă de gândit, din moment ce magistrala a fost modernizată cu fonduri europene, pentru viteze ale trenurilor de până la 160 km/oră. (Mai multe detaliipe clubferoviar.ro)

Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te