Alegeri prezidențiale LIVE

Vezi rezultatele votului în timp real
Călin Georgescu 22,17 %
Marcel Ciolacu 20,39 %
94,90 %
Elena Lasconi 17,79 %
George Simion 14,21 %
Click aici pentru rezultate complete

Un mare furnizor de piese auto, în pragul falimentului. Toți angajații vor rămâne fără joburi

DE Vlad Alexandru | Actualizat: 12.01.2024 - 11:46
Un mare furnizor de piese auto, în pragul falimentului Foto: Freepik.com - rol ilustrativ
Un mare furnizor de piese auto, în pragul falimentului Foto: Freepik.com - rol ilustrativ

Un mare furnizor de piese auto este în pragul falimentului. Aproximativ 700 de angajați sunt în pericol să își piardă locurile de muncă. Conform reprezentanților companiei, măsura vine ca urmare a crizei economice.

SHARE

Un mare furnizor de piese auto este în pragul falimentului și cei 700 de angajați pot rămâne fără muncă. Compania a anunțat din septembrie necesitatea închiderii fabricii însă a încercat să găsească un potențial investitor. 

Acum este nevoită să ia măsuri drastice din cauza crizei. 

Un mare furnizor de piese auto, în pragul falimentului. Toți angajații vor rămâne fără joburi

Confruntată cu datorii mari, fabrica germană ZF Friedrichshafen din Eitorf (Renania de Nord-Westfalia) este acum nevoită să-și revizuiască locațiile.

Închiderea uzinei din Eitorf a fost anunțată anul trecut, marcând un punct de cotitură istoric pentru al doilea cel mai mare furnizor pentru automobile din Germania. Conform informațiilor actuale, fabrica care produce amortizoare pentru ZF nu va funcționa după 2027.

Citește și: VIDEO CES 2024 Mașinile, transformate în console de jocuri pe roți: split-screen și controllere

În ciuda situației, un purtător de cuvânt al ZF subliniază că acest lucru nu înseamnă neapărat sfârșitul fabricii. Discuțiile și negocierile sunt în desfășurare, iar compania caută alte soluții. Cu toate acestea, considerațiile anterioare, cum ar fi remanufacturarea componentelor auto ca posibil model de afaceri, nu au condus încă la o perspectivă viabilă.

Negocierile privind reducerea treptată a personalului și închiderea fabricii din Eitorf urmează să continue până cel târziu la sfârșitul anului 2027. Ca urmare, viitorul a 690 de angajați rămâne neclar.

Citește și: VIDEO „Globul de cristal”, nouă opțiune pentru mașinile premium. E făcut de Continental și Swarovski

Compania încă mai caută soluții alternative. Rezultatul negocierilor va decide nu numai viitorul locației, ci și soarta a 690 de angajați. Criza actuală din industria auto afectează multe companii, inforomează Karlsruhe-Insider.

 Mahle, un alt furnizor de automobile din Baden-Württemberg, se confruntă cu provocări similare.

Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te