Cireașa de pe tort – Porsche 911 Speedster

DE Răzvan Scăeșteanu | Actualizat: 11.06.2018 - 17:17
Supercar-ul cu două locuri se distinge prin ”bula dublă” din fibră de carbon, din spatele scaunelor

Pe 8 iunie 1948, Porsche 356 Roadster ”No 1” a primit certificatul de naștere. Pentru a marca cum se cuvine împlinirea a 70 de ani de vise și performanțe pe patru roți, renumitul constructor german a prezentat conceptul 911 Speedster.

SHARE

Dezvoltat pe baza lui 911 Carrera 4 Cabriolet, dar cu șasiul lui 911 GT3, Porsche 911 Speedster face legătura între GT-urile actuale și primul Porsche din istorie. Supercar-ul cu două locuri se distinge prin ”bula dublă” din fibră de carbon, din spatele scaunelor, caroseria bi-coloră, un parbriz puternic plonjat, retrovizoarele externe în formă clasică, ”Talbot”, și, nu în ultimul timp, prin prisma poziționării centrale, în mijlocul capotei, a bușonului rezervorului de benzină, tipică anilor 1950.

Boxer de 520 cai putere

În statele cockpit-ului, se află un propulsor Boxer, cu șase cilindri opuși, care dezvoltă 520 de cai putere și poate atinge o turație maximă de 9.000 rpm. Motorul este legat la o galerie de evacuare din titan și o cutie de viteze manuală. Iar pentru a păstra neștirbit caracterul pur-sânge original, 911 Speedster nu dispune de aer condiționat, navigație sau sistem multimedia. Toată distracția se bazează pe jovilitatea cailor putere ciupiți de accelerație!

Urmărește-ne pe Google News

Comentarii 0

Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
© 2024 NEWS INTERNATIONAL S.A.
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te