O femeie a fost dată jos din avion pentru că mergea prea des la baie. Ce anume făcea?

DE Octavia Constantinescu | Actualizat: 16.02.2024 - 18:18
O femeie a fost dată jos din avion pentru că mergea prea des la baie. Ce anume făcea? - Foto: Profimedia / imagine cu caracter ilustrativ

O femeie a fost dată jos din avion pentru că mergea prea des la baie. Ce anume făcea? Totul s-a întâmplat când femeia se întorcea din vacanță.

SHARE

O femeie a fost dată jos din avion pentru că mergea prea des la baie. Ce anume făcea? Totul s-a întâmplat când femeia se întorcea din vacanță.

A fost dată jos din avion pentru că mergea des la baie

O turistă susține că a fost dată jos din avion, înainte de decolare, pentru că a folosit toaleta de prea multe ori.  

Joanna Chiu s-a aflat în situația neplăcută de a avea dureri de stomac în timp ce încerca să se îmbarce în avion. Ea se întorcea dintr-o vacanță în Mexic.

Femeia susține că a făcut mai multe drumuri la toaletă înainte ca avionul să își închidă ușile în timpul îmbarcării și susține că echipajul a vizat-o pentru acest lucru, scrie Daily Star.

Citește și: Povestea româncei care la 39 de ani e comandant de avion: „Nu mi-a fost frică niciodată”

În cele din urmă, Joanna spune că echipajul i-a cerut să părăsească aeronava deoarece era prea bolnavă pentru a zbura. 

Pe X (fostul Twitter), ea a scris: „Am fost dată afară dintr-un zbor @WestJet din Mexic pentru că aveam probleme la stomac și mă duceam prea mult la toaletă înainte de decolare.

Nici o promisiune de hotel sau de zbor reprogramat. Aveam medicamente și eram în curs de vindecare. Ce mai serviciu pentru clienți”.

Joanne a declarat că firma a refuzat să îi dea un număr de rezervare pentru un zbor reprogramat. Ea susține că i s-a spus să se întoarcă a doua zi și să ceară la ghișeu.

Un purtător de cuvânt al Westjet și-a cerut scuze Joannei pentru incident. Într-o declarație pentru Global News, aceștia au declarat:

Citește și: Care sunt cele două destinații turistice românești aflate în Top 10 din Europa. La ce categorie?

„Ne cerem scuze doamnei Chiu pentru neplăcerile pe care le-a suferit în timpul recentei sale experiențe de călătorie, inclusiv pentru întârzierea de comunicare care a avut loc în timp ce aștepta o opțiune de relocare adecvată”.

Urmărește-ne pe Google News

Comentarii 0

Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
© 2024 NEWS INTERNATIONAL S.A.
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te