Potrivit acestuia, soluția pentru această situație este ca ANAF-ul să reeșaloneze datoriile STB, circa 200 milioane lei, începând cu 2022, iar investițiile să fie finanțate din 2021 exclusiv din fonduri europene și credite.
„2,5 miliarde lei sunt datoriile curente PMB. Înseamnă aproximativ cât ar costa metroul din Drumul Taberei sau podul de la Brăila peste Dunăre sau 10.000 de apartamente. Bani pe care trebuie să-i plătim acum. Aici ne-au dus floricerile și concertele. Din cauza datoriilor, conturile sunt poprite din august, de aceea nu putem să plătim nicio lucrare de investiții. Sunt empatic cu oamenii din Prelungirea Ghencea, de exemplu, dar nu putea să continuăm lucrările până nu rezolvăm situația financiară”, a declarat Nicușor Dan.
Potrivit acestuia, soluția este ca datoria STB la ANAF să fie eșalonată începând din 2022, iar investițiile să fie finanțate din 2021 exclusiv din fonduri europene și credite, potrivit HotNews.ro.
Potrivit acestuia, soluția este ca datoria STB la ANAF să fie eșalonată începând din 2022, iar investițiile să fie finanțate din 2021 exclusiv din fonduri europene și credite, potrivit HotNews.ro.