IQOS. Despre investiții în schimbare

DE Adelina Sahlean | Actualizat: 05.07.2019 - 07:09
Branislav Bibic
Branislav Bibic

Atunci când piața se schimbă radical, apar cerințe noi din partea consumatorilor, iar companiile fie încearcă să reziste, fie găsesc căi inovatoare de a-și transforma businessul.

SHARE

Philip Morris a ales a doua cale, investind 6 miliarde de dolari pentru a crea produse care să ofere o alternativă la fumat. Iar România se află în primul val al acestor investiții, sub conducerea lui Branislav Bibic, managing Director al Philip Morris România. 

Evoluția companiei Philip Morris s-a bazat în ultimii ani pe crearea un viitor fără fum și, în cele din urmă, încercarea de înlocuire a țigaretelor convenționale cu produse fără fum în beneficiul adulților care altfel ar continua să fumeze.

„Această nouă viziune are multe implicații importante, atât la nivel global (schimbări de strategie, investiții în cercetare și dezvoltare, cooptarea în echipe multidisciplinare a oamenilor de știință, inginerilor ș.a.m.d.), cât și la nivel local – atât intern, cât și extern.

Intern, a trebuit să regândim modul în care ne desfășurăm activitățile – am devenit o companie care comercializează dispozitive electronice și asta presupune noi abilități – customer care, infrastructura de brand retail, modul în care ne ascultăm consumatorii, dezvoltarea profesională a colegilor și acumularea de abilități relevante pentru noul context.

Iar extern, prioritatea noastră este ca fumătorii adulți să știe de alternative, să înțeleagă știința din spatele produsului și să găsim partenerii care să ducă aceste mesaje mai departe”, a declarat Branislav Bibic într-un interviu oferit revistei Biz.

Referitor la „promisiunea IQOS”, managerul companiei spune că a pornit de la dorința de a înțelege mai bine consumatorii adulți și nevoile lor și de a dialoga direct, în timp real, cu ei.

„O platformă de dialog prin care brandul IQOS pornea discuția cu o serie de promisiuni făcute consumatorilor – de a comunica transparent, de a ino­va constant, de a prezenta studiile din spatele produselor. Dar, cel mai important, răspundeam rapid și transparent. Platforma a fost un succes, fiind accesată de zeci de mii de oameni în câteva luni.

Mai mult, am oferit mii de răspunsuri la întrebările consumatorilor și am încurajat dialogul real, pe subiecte de interes pentru cei care vizitau platforma. Prin intermediul acesteia ne propunem să oferim sprijin pentru fumătorii adulți în tranziția de la țigările convenționale la alternative fără fum, mai puțin nocive, cum e IQOS. Prin această campanie, printre altele, li se oferă fumătorilor adulți posibilitatea de a participa la un program de 21 de zile pe parcursul cărora suntem alături de aceia care vor să înceapă să utilizeze produsele noastre cu risc redus” a precizat Branislav Bibic.

În lume există deja peste 7 milioane de utilizatori IQOS, iar în România produsul a fost ales de peste 100.000 de fumători adulți, potrivit lui Branislav.

De asemenea, el susține că, în acest moment, variantele de HEETS produse la noi (în fabrica din Otopeni unde amînceput producția de HEETS) sunt exportate către principalele piețe din Asia, către țări din UE și ajung, desigur, și pe piața românească. Mai exact, 7.300.000 de oameni din întreaga lume au abandonat în ultimii doi ani țigările și au trecut la utilizarea exclusivă a IQOS.

Despre noul IQOS 3 și ce este inovativ la acesta, Branislav Bibic spune că este mai bun, mai puternic și mai rapid decât variantele anterioare. Este o evoluție firească a produsului nostru – o versiune mai bună din punctul de vedere al designului, al modului de curățare și încărcare, al numărului de utilizări și al experienței consumatorului.

„IQOS 3 are un design și funcționalități îmbunătățite, fiind un dispozitiv sofisticat, mai ușor de utilizat și cu o autonomie mai mare a bateriei.

IQOS 3 Multi reinventează designul de bază al liniei de produse IQOS, răspunzând uneia dintre cele mai importante solicitări ale utilizatorilor printr-un dispozitiv unic care permite până la 10 experiențe de utilizare fără reîncărcare. Am încercat să includem în noul produs feedback-ul constant pe care îl primim de la consumatori.

Acesta este punctul de plecare în orice upgrade de produs făcut de colegii noștri din centrele de dezvoltare. Până în prezent, reacțiile utilizatorilor sunt foarte bune, IQOS 3 răspunzând în mare parte solicitărilor lor în urma folosirii”, a declarat acesta într-un interviu pentru revistabiz.ro

sa

Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te