În ce stadiu sunt lucrările de pe Valea Oltului? Există riscuri de căderi de pietre și lemn

DE Alexandra Lupascu | Actualizat: 22.07.2024 - 08:14
În ce stadiu sunt lucrările de pe Valea Oltului? Există riscuri de căderi de pietre și lemn Foto: Facebook/ CNAIR

CNAIR anunţă, duminică seară, că, la 14 zile de la începerea lucrărilor de defrişare de pe Valea Oltului stadiul fizic a ajuns la 50%.

SHARE

Sursa citată a precizat că, în cele 14 zile de la începerea activităţilor, progresul fizic se apropie de 50%.

„A fost reluat traficul pe sectorul de drum Boiţa - Lazaret începând cu ora 20:00, conform programului! Este al doilea weekend consecutiv în care antreprenorul turc lucrează la defrişări şi la amenajarea drumurilor de acces pe versant”, a transmis, duminică seară, CNAIR.

Potrivit CNAIR, în cazul în care va exista riscul unor căderi de pietre, mase de pământ sau material lemnos pe carosabil, traficul rutier se va închide, iar echipele antreprenorului vor interveni pentru îndepărtarea acestora în cel mai scurt timp posibil.

În ce stadiu sunt lucrările de pe Valea Oltului? Există riscuri de căderi de pietre și lemn

„Noaptea trecută au fost precipitații abundente, iar echipele care se ocupă de siguranța circulației au fost mobilizate pentru a interveni urgent dacă situația o impune. 

Aceste măsuri fac parte din obligațiile antreprenorului care trebuie să acționeze astfel încât să fie evitată producerea unor evenimente periculoase pentru deplasarea pe DN7.

Pe măsură ce se vor finaliza  lucrările pe sectoarele drumurilor de acces, echipele de alpiniștii specializați aduse de antreprenor vor continua curățarea versantului de resturile rezultate (în special stânci și trunchiuri de copac)”, transmite CNAIR.

Citește și: Bătaie de joc, față de navetiștii de pe Valea Oltului. Pierd 5 ore cu trenul. Grindeanu: „Îmi asum”

„Săptămâna viitoare constructorul se va concentra pe executarea ramificaţiilor drumurilor de acces la toate zonele în care se vor realiza forajele. Vor continua în paralel acţiunile curăţare a versantului, tăierea copacilor şi asigurarea drenajului apelor.

Pe zonele de risc unde au fost finalizate drumurile tehnologice de pe versant şi pot ajunge pe partea carosabilă resturi vegetale sau anrocamente, antreprenorul montează parapete din beton”, a mai transmis compania.

Citește și: Călătorii de coşmar cu trenurile CFR. De ce s-au făcut 20 de ore de la Timişoara la Mangalia?

Urmărește-ne pe Google News

Comentarii 0

Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
© 2024 NEWS INTERNATIONAL S.A.
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te