Arabii vor să cumpere Dacia
Divizia include şi fabricile de motoare şi cutii de viteze din România, care momentan sunt integrate în compania Automobile Dacia.
Citește și: Japonia a declarat război dischetelor și CD-urilor: Ministrul Tehnologiei le vrea dispărute
Armaco ar putea lucra mai departe cu Renault la dezvoltarea de combustibili sintetici pentru motoarele cu ardere internă, Armaco având un centru de dezvoltare în apropiere de Paris unde îşi concentrează activitatea în domenii precum energie, transport şi mediu.
Așa cum am precizat anterior, Renault va deține 40% din acțiunile Horse. Geely va deține alte 40% din acțiuni, iar Aramco va prelua ultimele 20% din acțiunile rămase. Planul este încă nefinalizat, dar urmează a fi confirmat oficial în această toamnă.
Citește și: Dîncu răspunde acuzaţiei Rusiei cum că România trimite armament Ucrainei: Manipulare şi propagandă
Mai devreme în acest an, Renault a anunțat crearea a două divizii noi de motoare: Ampere și Horse. Prima se ocupă cu dezvoltarea propulsoarelor electrice, iar cea de-a doua se concentrează exclusiv asupra motoarelor termice, potrivit economica.net.