luni 06 octombrie
EUR 5.0889 USD 4.3349
Abonează-te
Newsweek România

Coșmar pentru șoferii care merg în vacanță în Grecia și Bulgaria. De ce vor sta cu orele la Giurgiu?

Data publicării: 24.02.2024 • 20:03 Data actualizării: 24.02.2024 • 20:10
Coșmar pentru șoferii care merg în vacanță în Grecia și Bulgaria. De ce vor sta cu orele la Giurgiu? - Foto: INQUAM PHOTOS / George Călin (Imagine cu caracter ilustrativ)
Coșmar pentru șoferii care merg în vacanță în Grecia și Bulgaria. De ce vor sta cu orele la Giurgiu? - Foto: INQUAM PHOTOS / George Călin (Imagine cu caracter ilustrativ)

Coșmar pentru șoferii români care merg în vacanță la vară inclusiv în Grecia. De ce vor sta cu orele în vama Giurgiu?, ne spune presa bulgară de astăzi.

Din vară se așteaptă să se creeze ambuteiaje pe drumul spre și din România, deoarece au început lucrările de reparații la podul peste Dunăre de la Ruse.

Coșmar pentru șoferii care merg în vacanță în Grecia și Bulgaria. De ce vor sta cu orele la Giurgiu?

Acest lucru reiese din răspunsul ministrului regional Andrei Tsekov la o întrebare adresată de un deputat.

Tsekov precizează că lucrările de reparație vor dura 2 ani, se vor desfășura în 6 etape.

Citește și: De ce este blocată Vama Giurgiu. Care sunt toate punctele de frontieră imposibil de folosit

Se va lucra doar în timpul zilei

Potrivit acestuia, structura podului nu va fi închisă complet, iar traficul va fi deviat pe o singură bandă.

El amintește că pentru realizarea reparației principale a podului, în decembrie anul trecut, în urma unei licitații publice, RIA a încheiat un contract cu Întreprinderea de Stat "Podul peste Dunăre". Din acesta fac parte companiile "GBS - Construcții Infrastructurale" și "Pattengenering". Valoarea va fi de puțin peste 44,8 milioane BGN, inclusiv TVA, potrivit 24chasa

Citește și: Metoda prin care urmau să fie scoși ilegal din țară peste 260.000 € și 20.000 $. Unde erau ascunși

Începând cu 14 februarie, a fost deja selectat un antreprenor care să supravegheze renovarea.

Din răspunsul ministrului, se înțelege că Agenția pentru Infrastructură Rutieră (RIA) a clasat pe primul loc Compania Publică cu Răspundere Limitată Danube Bridge-Pee-Stroll, având ca parteneri Patinvest Engineering și Strol-1000. Prețul propus pentru executarea lucrărilor de supraveghere va fi de 707 mii BGN fără TVA.

Mai multe articole din secțiunea Actualitate

Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Newsweek România Abonamente

Print

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Fără reclame
Abonează-te
Print + Digital

Print + Digital

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Fără reclame
Abonează-te
Digital

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Fără reclame
Abonează-te
Newsweek România
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te
Newsweek România
Newsweek România Ultima oră
Newsweek România
Ultima oră