Problema de matematică virală pe Internet: ”2x2+4(2+2)=?” Cum o rezolvi în câteva secunde

DE Vlad Alexandru | Actualizat: 01.08.2023 - 08:09
Problemă super ușoară virală pe internet Foto: Daniel Toșa

O problemă de matematică super ușoară a devenit virală pe Internet: 2x2+4(2+2)=?. Se poate rezolva foarte repede. Trebuie însă să ții cont de o regulă. Dacă o știi, atunci deja ai răspunsul.

Vă propunem o problemă de matematică super ușoară care a devenit deja virală pe Internet: 2x2+4(2+2)=?.

Este o ecuație banală. Provocarea este să o rezolvi foarte repede. Dacă ții cont de o regulă generală, o poți rezolva foarte repede.

Problema de matematică super ușoară, virală pe Internet: ”2x2+4(2+2)=?” Cum o rezolvi în câteva secunde

Într-adevăr, problema se poate rezolva în câteva secunde.

2x2+4(2+2)=?

Trebuie să ținem cont de regula PEMDAS, cea pe care o aplicăm pentru astfel de ecuații.

Începem cu paranteza, apoi înmulțirile și adunarea.

2x2+4(2+2)=2x2+4x4=4+4x4=4+16=20

A fost greu?

Citește și: Problema de matematică ce se poate rezolva în cel mult 1 minut. ”14:2(5-2x2)-7=?” Tu ai reușit?

Cei mai mari matematicieni din toate timpurile

Matematica este adesea numitã limba universului, este importantã pentru înțelegerea lumii și a societãții noastre.

1-Leonard Euler - este considerat cel mai mare matematician din istoria omenirii. Euler a lãsat cele mai importante lucrãri în diverse domenii ale matematicii, mecanicii, fizicii, astronomiei și o serie de științe aplicate.

El a legat prima datã analiza, algebra, trigonometria, teoria numerelor și alte discipline într-un singur sistem și a adãugat multe dintre propriile sale descoperiri. O parte semnificativã a matematicii a fost predatã de atunci de Euler.

Citește și: Problema de matematică de clasa a III-a care încurcă adulții: ”10:2(2+5)-7=?” Crezi că ai răspunsul?

2-Karl Friedrich Gauss - este considerat regele matematicii. Mulți oameni au auzit de Gauss datoritã uimitoarelor sale abilitãți mentale, el putea numãra de la 1 la 100 în câteva secunde.

Numele Gauss este asociat cu cercetarea fundamentalã în aproape toate domeniile de bazã ale matematicii: algebrã, geometrie diferențialã și non-euclidianã, în analiza matematicã, teoria funcțiilor unei variabile complexe, teoria probabilitãții, precum și în astronomie și mecanicã.

Citește și: Problemă de matematică pentru gimnaziu: ”6÷2(1+2) = ?” Răspunsul pare simplu. Accepți provocarea?

Elevii și studenții din ziua de astãzi au nevoie de meditatii la matematica pentru a putea face operatiuni mai complexe.

3-Bernhard Riemann - acest savant a devenit unul dintre cei mai remarcabili matematicieni ai secolului al XIX-lea. El are o contribuție deosebitã la geometrie și multe teoreme îi poartã numele. Riemann a gãsit metoda corectã de a extinde în n dimensiuni geometria diferențialã a suprafețelor, ceea ce Gauss însuși a demonstrat în "Theorema Egregium".

Citește și: Problema de matematică ”15-1(12:4+1)=?” este la fel de ușoară ca ”o plimbare în parc”. O rezolvi?

4-Euclid -este considerat pãrintele geometriei, iar marea sa lucrare "Elemente" este una dintre cele mai mari lucrãri ale matematicii din istorie. Euclid a dovedit multe teoreme și ipoteze.

5- Rene Descartes - Filozoful, fizicianul și matematicianul francez Rene Descartes este cunoscut ca fiind un matematician care a introdus utilizarea calculului algebric pentru studiul proprietãților geometrice ale figurilor, ceea ce a condus la apariția geometriei analitice. Împreunã cu Newton și Leibniz a fondat calculul modern.

Citește și: Problema de logică pe care majoritatea studenților de la Harvard o greșesc. Cât costă mingea?

5-Alan Turing -Una dintre cele mai mari minți ale secolului XX. În timpul celui de-al Doilea Rãzboi Mondial, a fãcut multe descoperiri și a creat metode pentru decodificarea mesajelor codificate ale germanilor. De asemenea, este considerat unul dintre primii oameni de științã adevãrați care lucreazã cu un computer.

7-Leonardo din Pisa -Unul dintre cei mai mari matematicieni din Evul Mediu. Este imposibil sã ne imaginãm contabilitatea și contabilitatea financiarã modernã, în general, fãrã utilizarea sistemului de numere zecimale și cifre arabe, a cãror utilizare a fost lansatã în Europa de Leonardo.

8- Isaac Newton și Wilhelm Leibniz- În egalã mãsurã, acești mari oameni de științã au contribuit la dezvoltarea științei matematice. Amândoi au creat o analizã matematicã modernã a calculului diferențial și integral, bazat pe valori infinit de mici.

9-Andrew Wiles- Singurul matematician încã în viațã pe aceastã listã, Andrew Wiles este cunoscut pentru a demonstra ultima teoremã a lui Fermat. Pentru a gãsi o soluție, s-a întemnițat literalmente intre 4 pereți timp de 7 ani. Când s-a dovedit cã a existat o greșealã în decizie, s-a închis încã un an pentru a o gãsi.

10-Pitagora - Matematicianul grec Pitagora este considerat unul dintre cei mai mari. A trãit în Grecia în anii 570-495 î.Hr. si este cunoscut de asemenea pentru cã a fondat "Scoala pitagoreicã".

Numele lui este menționat și în legãturã cu binecunoscuta teoremã în trigonometrie. Cu toate acestea, unele surse se îndoiesc cã el a fost cel care a dovedit-o. Cu toate acestea, teorema lui Pitagora joacã un rol important în mãsurãtorile moderne și echipamentele tehnologice. Poți chiar sã-l numești pe Pitagora, tatãl matematicii moderne, conform clopotel.ro.