Tendința marilor companii din domeniu este să treacă din zona de betting & gaming în zona de tehnologie a informației, iar pentru aceasta este nvoie de oameni specializați pe această zonă.
Croatul Ivan Klaric a avut propria firmă de software, apoi a fost racolat de Google. Din 2019, a acceptat însă o altă provocare.
Citește și: VIDEO Cum să transformi o companie de pariuri într-una de tehnologie
„Am început ca inginer de software chiar de pe când eram la facultate, în 2007. Apoi, după ce a lucrat câțiva ani ca inginer de sotfware, am început să mă ocup de consultanță în software, împreună cu câțiva colegi de facultate. Firma a crescut și am ajuns la 20 de ingineri. Cel mai mult am lucrat pentru industria pharma și pentru sectorul de telecomunicații.
Am încercat câteva produse start-up, toate fiind finanțate din afacerea noastră de consultanță, apoi, în 2014, am fost contactat de Google și m-am alăturat Google Search, mai exact echipei Knowledge Engine din Zurich.
Am lucrat acolo pentru cinci ani apoi, în 2019, am fost contactat de Bruno Kovacic și am început o nouă mare aventură alături de Superbet, unde sunt și acum”, povestește Ivan Klaric, vice-president of Engineerig Superbet.
Analytics&machine learning, în luptă cu dependența
Experiența sa de la Google ajută acum Superbet să treacă de la o companie de betting & gaming la o companie de tehnologia informației, iar asta implică foarte multe lucruri.
„Eu cred că cea mai mare schimbare, observată în decursul timpului, este aceea că din ce în ce mai multe companii încep să se vadă pe ele însele ca „sports entertainment bussines” și nu doar niște companii de tranzacționare sau de betting & gaming. Și eu cred că acest lucru, combinat cu ceea ce spuneam la întrebare de dinainte, concentrarea pe tehnolgie si produs, va însemna o mulțime de noi experiențe.
Cred că va fi o cale de a aduce mai multă audiență și noi va trebui să fim în stare să atragem mai mulți jucători ocazionali. Cea mai mare amenințare, dacă vom avea o afacere de succes, va fi modul în care vom aborda problema dependenței. Aceasta este deja reglementată de regulamentul pentru joc responsabil.
Dar noi cred că suntem în mod special într-o poziție bună în industria nostră pentru că putem urmări astfel de cazuri în permanență și cred că prin intermediul analiytics, prin intermediul machine learning putem face mai mult în această zonă. Acesta este modul în care putem aborda această amenințare. Eu cred că vom avea, în scurt timp un public mult mai larg”, spune Ivan Klaric.