Anchetă după ce un bărbat a făcut infarct a doua zi după ce a fost vaccinat. Nu avea boli cronice

DE Alex Darvari | Actualizat: 04.03.2021 - 18:11
Anchetă după ce un bărbat a făcut infarct /Anadolu Agnecy

DSP Gorj a făcut verificări după ce un bărbat de 47 de ani a făcut infarct a doua zi după ce a fost vaccinat şi nu a putut fi salvat.

SHARE

CNCAV precizează că, pe durata triajului epidemiologic, nu au fost indicate probleme cronice de sănătate, iar după administrarea vaccinului nu a prezentat modificări ale stării de sănătate.

”În urma apariţiei în spaţiul public a unor informaţii privind decesul unui bărbat, de 47 de ani, din Târgu Jiu, judeţul Gorj, cu istoric de vaccinare recentă, Direcţia de Sănătate Publică (DSP) Gorj s-a autozesizat şi a derulat verificări pentru documentarea situaţiei în cauză. Potrivit datelor transmise, astăzi, 4 martie a.c., către Comitetul Naţional de Coordonare a Activităţilor privind Vaccinarea împotriva COVID-19 (CNCAV), în cursul zilei de 28 februarie a.c., persoana respectivă s-a prezentat la un centru de vaccinare din Bumbeşti-Jiu, unde i s-a administrat prima doză de ser produs de compania Oxford/AstraZeneca”, a transmis, joi, CNCAV potrivit news.ro.

Sursa citată a precizat că, în urma triajului medical, efectuat potrivit protocoalelor medicale, nu au fost indicate probleme cronice de sănătate. După administrarea dozei de vaccin, conform procedurii, bărbatul a rămas în spaţiul de supraveghere postvaccinală timp de 15 minute, fără a prezenta modificări ale stării de sănătate, ulterior părăsind centrul de vaccinare.

”A doua zi, pe 1 martie a.c., în jurul orei 8.00, în timp ce se afla la serviciu, persoana a suferit un stop cardio-respirator, situaţie care a impus solicitarea unui echipaj de prim-ajutor de la Ambulanţă. Persoanei i s-au aplicat manevrele de resuscitare atât în ambulanţă, cât şi în unitatea de primiri urgenţe a Spitalului Judeţean de Urgenţă (SJU) Târgu Jiu, iar în seara aceleaşi zile, în jurul orei 21.00, s-a declarat decesul pacientului”, a mai transmis CNCAV.

Specialiştii au precizat că investigaţiile medicale efectuate în cadrul Secţiei Anestezie – Terapie Intensivă din SJU Târgu Jiu au evidenţiat modificări caracteristice unui infarct miocardic acut întins.

Comentarii

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online, inclusiv arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online, inclusiv arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

© 2021 NEWS INTERNATIONAL S.A.