Un pasager s-a plâns că a primit loc lângă wc în avion și a cerut despăgubiri. Câți bani a vrut?

Un pasager s-a plâns de condițiile inacceptabile de pe un zbor, dar nu a primit nicio despăgubire din partea companiei aeriene sau a autorităților.
Un pasager al companiei aeriene scandinave SAS a fost dezamăgit în plângerea sa privind presupusele condiții de călătorie nerezonabile.
Bărbatul a cerut despăgubiri de 2.000 de coroane norvegiene (aproximativ 170 de euro) pentru că a fost așezat lângă toaleta de la bord, în ciuda faptului că rezervase un loc „premium”, a relatat sâmbătă agenția norvegiană de știri NTB, citând ziarul „Romerikes Blad”.
Un pasager s-a plâns că a primit loc lângă wc în avion și a cerut despăgubiri. Câți bani a vrut?
Un pasager al unui zbor de la Oslo la Sharm el-Sheikh a avut un loc cu adevărat nefericit. Chiar lângă el s-a format o coadă pentru că oamenii voiau să folosească toaleta.
Nu numai că a trebuit să îndure fesele altor pasageri din fața lui, dar a fost și mai mult: conform plângerii sale depuse la comisia competentă, unii dintre cei care așteptau chiar s-au pârțit în timp ce mânca. Acest lucru a fost insuportabil pentru el și i-a stricat întregul zbor.
Citește și: Accident aviatic la Arad. Un avion de mici dimensiuni, prăbușit în curtea unei fabrici. 2 morți
Compania aeriană respinge plângerea
SAS vede însă lucrurile diferit. Respinge plângerea și subliniază că zborul a decurs fără probleme. Refuză să plătească bărbatului despăgubiri pentru experiențele sale la bord.
Biroul de reclamații al autorității de supraveghere este, de asemenea, de acord cu SAS. Nu recomandă ca bărbatul să primească nicio despăgubire pentru experiența neplăcută.
Citește și: Incident aviatic. Un avion a luat foc în SUA, înainte de decolare. 173 pasageri, evacuați pe tobogan