S-au scumpit toate! O cafenea a pus taxă pentru „tăiat sandviș”. Cât costă serviciul suplimentar

DE Octavia Constantinescu | 11.08.2023 - 16:10
S-au scumpit toate! O cafenea a pus taxă pentru „tăiat sandviș”. Cât costă serviciul suplimentar - Foto: Profimedia / imagine cu caracter ilustrativ
S-au scumpit toate! O cafenea a pus taxă pentru „tăiat sandviș”. Cât costă serviciul suplimentar - Foto: Profimedia / imagine cu caracter ilustrativ

Culmea taxării! O cafenea din Italia a fost ironizată pe internet, după ce i-a cerut bani în plus unui client pentru a-i tăia sendvişul.

SHARE

O cafenea din Italia s-a viralizat după ce a taxat un client cu 2 euro în plus pentru a tăia un sandviș în două. "Munca trebuie plătită", spune proprietarul cafenelei.

Taxă pentru tăiat sandviș

Bar Pace, o cramă și cafenea de lângă Lacul Como, a ajuns pe prima pagină a ziarelor locale săptămâna trecută, după ce un client a scris pe TripAdvisor că a fost taxat cu 2 euro în plus pentru ca sandvișul său să fie tăiat în două, scrie Insider. 

 Postând o fotografie a chitanței, clientul a spus că a servit masa alături de alte persoane și a vrut să își împartă porția.

"Incredibil, dar adevărat", a scris clientul. Grupul a cheltuit în total 15,70 euro și a fost taxat pentru un serviciu numit "diviso a metà" (împărțire - n.r.), se arată pe chitanță.

Clientul nu și-a dezvăluit identitatea, dar profilul său de pe TripAdvisor arată că este o femeie din Milano cu vârstă cuprinse între 50 și 64 de ani, scrie Mediafax.

Comentariul a devenit viral la începutul lunii august, iar localul a fost atacat pe Facebook, Google și TripAdvisor de mai multe persoane.

De atunci, TripAdvisor a suspendat noi recenzii pentru cafenea, invocând îngrijorarea cu privire la evaluările primite de la persoane care nu au vizitat-o niciodată.

Ce spun proprietarii

Cristina Biacchi, proprietara localului, alături de soțul ei, se întreabă de ce clientul supărat nu și-a exprimat îngrijorarea înainte de a plăti nota de plată.

"I-am fi explicat că fiecare serviciu suplimentar trebuie să fie plătit", a declarat ea pentru La Repubblica: "A trebuit să folosim două farfurii în loc de una și timpul de spălare s-a dublat, iar apoi două fețe de masă".

„Munca trebuie plătită", a adăugat Biacchi. Proprietara cafenelei a spus că timpul înseamnă bani și a invocat creșterea costurilor din industrie, dar a adăugat că nu ar fi insistat asupra taxei de feliere de 2 euro dacă clientul ar fi contestat-o. Între timp, o avalanșă de noi recenzii negative a scăzut ratingul localului, pe Facebook, la 2,7 din 5 stele.

Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te