Folosirea unui geolocalizator pentru bagajele din avion s-ar putea dovedi avantajoasă pentru a le urmări în caz de pierdere. Asta a făcut Sarah Waitea, o tânără de 25 de ani care a călătorit din Los Angeles la Atena cu escală la Paris, dar odată ajunsă în Grecia, nu mai avea bagajul.
O femeie și-a găsit bagajul pierdut în avion după 2 luni
La o săptămână după ce a ajuns în capitala Greciei, tânăra de 25 de ani a primit o notificare de la AirTag, un dispozitiv de urmărire de la Apple, în care i se spunea că geanta pe care o pierduse în escala de la Paris se afla în sfârșit în Atena.
Când a mers să își ridice bagajul, personalul Air France i-a spus că la ei nu se află nicio valiză, în ciuda faptului că dispozitivul de urmărire îi indica locația acestuia chiar în aeroport.
Ce s-a întâmplat?
Călătoria lui Sarah în Grecia a fost una la care a visat încă de când era mică: tânăra de 25 de ani a călătorit la Atena pentru a-și urma visul de a învăța literatura greacă modernă și veche.
Fata a petrecut două luni fără bagaje după ce a luat un zbor spre Grecia pe 14 mai. Geolocalizatorul i-a spus că valiza ei se afla pe aeroportul din Atena, dar compania aeriană nu știa acest lucru.
Citește și: Cum iei bani când Tarom, Wizzair, Ryanair îți întârzie zborul fără să apelezi la firme de recuperare
Când a reușit în cele din urmă să își recupereze bagajul, Sarah a declarat că valiza fusese deteriorată și că îi lipseau obiecte în valoare de 1.000 de lire sterline.
„Când ne-au alertat că ne-am pierdut bagajele, a trebuit să depunem cu toții o cerere la biroul de bagaje pierdute al Air France. Probabil că au fost în jur de 60 de persoane care au rămas la aeroport pentru a depune plângerea, inclusiv eu”, a declarat Sarah.
Bagajul, pierdut timp de două luni
Două luni mai târziu, pe 20 iulie, Sarah a făcut o ultimă încercare, după mai multe plângeri, și a mers din nou la aeroport. Acolo a decis să ia problema în propriile mâini și să se confrunte cu personalul care, după o ceartă, a însoțit-o în zona de bagaje pierdute.
„M-am dus la biroul de asistență și am obținut permisiunea de a accesa bagajele pierdute. Un tânăr m-a condus în zona vamală, unde AirTag-ul meu a fost geolocalizat și mi-am ridicat bagajul.
Citește și: 100 milioane $, investiţie în "centrul nervos" de comandă al SUA la Baza Aeriană de la Câmpia Turzii
Bagajul meu era complet sfâșiat, pantofii mei dispăruseră, machiajul dispăruse, pungile mele lipseau, iar fermoarul original lipsea", a declarat fata.
Sarah și-a documentat experiența legată de pierderea bagajului și a tot ceea avea în el pe TikTok, dezvăluind într-un clip că a primit 600 de dolari, adică 560 de euro, drept compensație. Deocamdată, compania nu a comentat public incidentul, potrivit news.italy24.press.