I-a apărut o plată misterioasă de 30 lire în cont. Apoi i s-au furat 23.000 lire. Banca nu o ajută

DE Octavia Constantinescu | Actualizat: 03.03.2023 - 15:25
Lui Thuy Le i-a apărut o plată misterioasă de 30 de lire în cont. Apoi a pierdut 23.000 lire - Foto: FAcebook / Thuy Le
Lui Thuy Le i-a apărut o plată misterioasă de 30 de lire în cont. Apoi a pierdut 23.000 lire - Foto: FAcebook / Thuy Le

O mamă cu doi copii disperată, din Australia, a povestit cum a ajuns să-și piardă economiile de o viață după ce o plată de 30 de lire sterline a apărut în contul ei. Ea a fost apoi înșelată cu 23.000 de lire sterline. Banca ei refuză să o ajute să recupereze banii.

SHARE

Esteticiana Thuy Le a povestit cum și-a pierdut economiile de-o viață într-o înșelătorie.

Ea a împărtășit calvarul ei care a început în noiembrie anul trecut, când a primit un apel de la cineva care pretindea că este soțul unuia dintre clienții ei, scrie „The Sun”.

Apelantul a susținut că a depus din greșeală 30 de lire sterline în contul ei și vrea să recupereze suma. 

Thuy și-a verificat contul de la Commonwealth Bank și, într-adevăr, a existat o plată de 30 de lire sterline pe care a transferat-o în contul apelantului.

I-a apărut o plată misterioasă de 30 de lire în cont. Apoi a pierdut 23.000 lire. Banca nu o ajută

A doua zi, a rămas în stare de șoc când a descoperit că întregul ei cont fusese golit.

Un total de 23.000 de lire sterline fuseseră retrase și transferate în același cont pe care i l-a dat apelantul, deși nu i-a furnizat nicio parolă sau informații personale.

Thuy Le a raportat incidentul băncii CBA și i s-au oferit 1100 de lire sterline pentru a încheia litigiul. 

Femeia este singura care își susține financiar familia, soțul ei fiind incapabil să lucreze din cauza bolii Parkinson. Cuplul are doi copii în vârstă de 6 și 11 ani.

Ea lucrează la salonul Sparkle Nails and Beauty din Wollongong. A declarat pentru 7News : „Sunt în dificultate financiară. Nu pot să dorm. Vreau să știu de ce mi s-a întâmplat asta și cum mi s-a întâmplat. Nu sunt mincinoasă. Sunt victima unei fraude. Soțul meu nu lucrează. Avem nevoie de bani pentru medicamente."

Citește și: Rusia are puterea de a distruge sud-vestul Ucrainei și Moldova cu forța a cinci bombe de la Hiroșima

După efectuarea unei investigații, CBA a considerat că nu este răspunzătoare pentru pierderile femeii, deoarece cel care a înșelat-o a folosit date de login,„aproape imposibil de ghicit pentru un terț neautorizat”.

„Singura explicație rezonabilă pentru aceste autentificări ar fi că acreditările dvs. bancare online erau cunoscute de către terțul neautorizat, ceea ce ar încălca cerințele de securitate a codului de acces”, a precizat banca.

Citește și: SUA ar putea deshide a patra bază militară în România. Nave NATO vor fi staționate în Marea Neagră

Banca a adăugat că Thuy nu i-a informat cu privire la tranzacțiile neautorizate suficient de repede după ce au fost autentificate prin intermediul aplicației.

„Dacă ați fi raportat tranzacțiile imediat după conectare... șansele de a recupera cu succes o parte din fonduri ar fi fost mult mai mari”, a spus CBA.

 

Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te