vineri 17 octombrie
EUR 5.0889 USD 4.3489
Abonează-te
Newsweek România

Generația Z - Absolvenți îngrijorați, în căutare de aventură

Data publicării: 22.07.2019 • 11:07 Data actualizării: 22.07.2019 • 11:19
Foto Patrick H. Corkery
Foto Patrick H. Corkery

Poate că Generația Z (GenZ - cei născuți la mijlocul anilor 1990, 2000) este cunoscută pentru pragmatism și pentru o dorință de stabilitate, dar corporațiile încearcă să îi ademenească pe reprezentanții săi cu promisiunea unei aventuri și a unei „misiuni“.

Merck și Genentech au oportunitatea de a vindeca boli. Cel care recrutează pentru Lockheed Martin le vând absolvenților de inginerie șansa de a servi națiunea - și poate că vor contribui la amartizarea primului astronaut pe Planeta Roșie. Iar, la IBM, marketerii subliniază posibilitatea de a ajuta la combaterea schimbărilor climatice, la introducerea tehnologiei digitale în îngrijirea sănătății și la modernizarea coloanei vertebrale a serviciilor financiare.

Articol premium
Contribuie la susținerea jurnalismului de calitate! Abonamente de la doar 4,17 lei pe săptămână! Alege tipul de abonament care ți se potrivește!
Abonează-te acum!

____________

Mai multe articole din secțiunea Internațional

Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Newsweek România Abonamente

Print

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Fără reclame
Abonează-te
Print + Digital

Print + Digital

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Fără reclame
Abonează-te
Digital

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Fără reclame
Abonează-te
Newsweek România
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te
Newsweek România

Newsweek România Ultima oră

Newsweek România
Ultima oră