Pe două tronsoane ale Autostrăzii Transilvania nu se lucrează aproape deloc de 11 ani, de la rezilierea contractului cu americanii de la Bechtel. CNAIR caută însă firmă de pază care să aibă grijă de grinzile „părăsite” pe șantiere.
Ciotul de autostradă de 13,55 km dintre Nușfalău și Suplacu de Barcău al Autostrăzii Transilvania, cu ajutorul căruia România a ajuns în sfârșit la 1.000 km de autostradă, a fost inaugurat joi, 21 septembrie, iar vineri a fost deja înregistrat primul record de viteză: 211 km/h.
România a ajuns la 1.000 km de autostradă, după mai bine de 33 de ani de la Revoluție, prin darea în trafic a „ciotului” de 13,55 km dintre Nușfalău și Suplacu de Barcău al Autostrăzii Transilvania, joi, 21 septembrie 2023. În 1990, aveam 113,5 km de autostradă.
„Minune”! România ajunge în sfârșit, la peste 33 de ani de la Revoluție, la 1000 km de autostradă. Secretarul de stat în MT Irinel Scrioșteanu a mers în premieră pe ciotul Nușfalău - Suplacu de Barcău al Autostrăzii Transilvania (A3) și visează la 2.000 km până în anul 2030.
La mijlocul anului 2023, România nu a ajuns încă la mult visata bornă de 1.000 km de autostradă. O va face, însă, în curând. Cei 13,55 km dintre Nușfalău și Suplacu de Barcău ai Autostrăzii Transilvania sunt aproape gata. Problema e că ciotul e izolat în câmp.