Un nou pas important a fost făcut în cadrul lucrărilor de modernizare a căii ferate Braşov-Sighişoara pentru viteze de până la 160 km/h. A fost săpat Tunelul Mureni cu o lungime de 740 metri.
Un nou pas important a fost făcut în cadrul lucrărilor de modernizare a căii ferate Braşov-Sighişoara pentru viteze de până la 160 km/h. A fost săpat Tunelul Mureni cu o lungime de 740 metri.
Doi turiști britanici au vizitat mai multe țări și apoi au ajuns în România. Au vizitat, printre altele, București, Brașov și Sighișoara. Dar, un alt oraș le-a mers la inimă.
Linie CFR de mare viteză între două orașe istorice din România, la un preț de 2.720.000.000 de lei. Primele două TBM-uri lansate de Aktor pentru a fora cele două tuneluri feroviare gemene care leagă Racoș de Apața sunt deja intrate adânc.
Sfârșit tragic, în floarea vârstei. O poliţistă de 21 de ani a murit într-un accident rutier pe DN13. Centru Infotrafic din cadrul Poliţiei Române a anunţat că evenimentul rutier, în care au fost implicate un autoturism şi un autotren, a avut loc în zona localităţii Bogata.
Unde se construiesc cele mai lungi tuneluri de cale ferată din România. Ieri au început lucrările la cele mai lungi tuneluri de cale ferată din România, pe ruta Brașov-Sighișoara.
Cei 140 de kilometri fantomă de pe Autostrada Transilvania, care a fost promisă din 2003 că va lega Bucureștiul de Ungaria prin Vama Borș și ar fi trebuit să fie gata în 2012, izolează rutier centrul României. Și nici nu sunt vreo prioritate, după masterplanul lui Ponta din 2015.
Din 2024, trenurile de persoane ar putea să „zboare” cu 160 km/h pe 320 km din cei 348 km dintre Curtici și Sighișoara. A fost străpuns, în sfârșit, tunelul Bătuța, cu o lungime de 649 m. Contractul a fost semnat în 2017 și trebuia să dureze 4 ani.
Jason, Lenka, Alex și Mia, o familie de americani - părinții și doi copii - au decis să călătorească prin lume. Au ajuns și în România cu puține bagaje dar au plecat impresionați de ce au văzut.