„Contorul” indică 1 kW, în bateria mașinii electrice ajung și 0,7 kW. Un test realizat de ADAC, cea mai importantă asociație auto profesională din Europa, arată cine „fură” curent la priză, care sunt pierderile la încărcare în funcție de tipul sursei, AC sau DC.
Un prelungitor potrivit sau nepotrivit poate, adesea, să facă diferența între o zi liniștită și una plină de nervi, în caz că acesta cedează atunci când ți-e lumea mai dragă. În plus, dispozitivele conectate la el pot suferi avarii care să-ți aducă o cheltuială considerabilă.
Cum plătesc românii bani în plus la curent, fără să-și dea seama. Obiceiul care crește facturile. Ce trebuie să facă românii, pentru facturi mai mici?
Un șofer de Tesla a vrut să încarce bateria ilegal, cu „sârme” trase direct de la stâlp, după tehnica denumită „diablito”. A ars și mașina, și casa vecinului.
În multe zone din România, rețele de distribuție a energiei electrice au mari probleme din cauza mașinilor electrice și a caniculei. Nu au fost proiectate să alimenteze aparate de aer condiționat și baterii de mare capacitate. Curentul fluctuează periculos la priză.