Renault resuscitează electric legenda R5 Turbo din anii 1980 cu 2 motoare și 540 cai putere. „Hot hatch”-ul care are sistem de propulsie pe 800 V, baterie de 70 kWh și 1.450 kg. Va fi produs în doar 1.980 exemplare și va costa peste 100.000 €.
Renault resuscitează electric legenda R5 Turbo din anii 1980 cu 2 motoare și 540 cai putere. „Hot hatch”-ul care are sistem de propulsie pe 800 V, baterie de 70 kWh și 1.450 kg. Va fi produs în doar 1.980 exemplare și va costa peste 100.000 €.
320 de cai putere, cuplu de 420 Nm, tracțiune integrală, cutie DSG, cu dublu ambreiaj și 7 trepte (sau, opțional, manuală, cu 6 trepte, dar doar în SUA), evacuare cvadruplă semnată Akrapovic, accelerație 0-100 km/h în 4,7 secunde și viteză maximă de 270 km/h.
Până la RS, prima versiune de performanță a celei de-a patra generații Ford Focus îmbrățișează acronimul ”ST”. La alegere, mașina cu tracțiune (față) poate fi animată de un EcoBoost pe benzină de 2.3 litri și 280 cai putere sau de un diesel EcoBlue de 2.0 litri și 190 cai putere.
Conceput pentru a oferi performanță, noul Renault Mégane RS Trophy este stimulat de multe elemente derivate din lumea curselor. Motorul turbo de 1.8 litri de pe RS vine cu un upgrade care îi permite să pună gumele pe pragul de 300 CP pentru prima dată în gama Renault RS.