Un partener Toyota din China aruncă o adevărată bombă pe piața autovehiculelor cu încărcare la priză. Propune o mașinuță electrică la doar 4.175 €, care poate merge până la 222 km cu un plin de baterie. Adică, e de aproape 4 ori mai ieftină decât o Dacia Spring.
Cea mai vândută mașină electrică din Japonia costă 7.000 $ și este un fel de „trocarici” (triciclu), dar cu patru roți și habitaclu închis. Are sub 1,5 metri înălțime, atinge o viteză maximă de 60 km/h și oferă o autonomie de până la 100 km.
Vrei să-i iei copilului mașină fără permis la 16 ani? Mai gândește-te! Testele la impact realizate de binecunoscuta organizație independentă germană Dekra arată cu micro-car-urile, cvadriciclurile, se fac praf la accident.
Dacia lucrează la noi modele. Șeful Dacia, Denis Le Vot, a confirmat printre rânduri, la Salonul Auto de la Paris 2024 care s-a încheiat pe 20 octombrie, că se iau în calcul un break, o mașină de oraș și un micro-car, un cvadriciclu.
Un producător chinez plusează în războiul prețurilor mașinilor electrice. A ieftinit un model cu 200 km autonomie, care în Europa s-ar înmatricula ca cvadriciclu pe baterii, de la 8.200$ la 5.500$, în urma operării unui facelift.