Jurnalistul Charlie Ottley, care este îndrăgostit de România, propune crearea unui nou brand pentru țară, folosind unul dintre elementele reprezentative pentru țara noastră. El a creat chiar și un logo în mod gratuit, în timp ce Udrea cheltuia 900.000 de euro pentru o frunză.
Ministerul Antreprenoriatului şi Turismului participă luna aceasta la două târguri internaţionale de turism, în Milano şi Tel Aviv. La standurile româneşti vor fi meşteri populari în încondeierea ouălor, ţesut, olărit
Autoritățile din turism nu sunt capabile să contureze o strategie de promovare turistică a României, în ciuda milioanelor de euro cheltuite. Noroc cu „ambasadorii” de ocazie și privații. Oracle Red Bull Racing a realizat un clip senzațional cu un monopost de F1 pe Transalpina.
Cu sau fără pandemie, după peste 30 de ani de la Revoluție și milioane de euro cheltuite, România nu are o strategie clară de promovare turistică. Noroc cu pasionații de turism, „ambasadorii” de ocazie și privații, care reușesc ce autoritățile în turism nu sunt capabile.