Trei militari francezi, parte a batalionului multinațional NATO FLFBG Romania dislocat la Cincu, au dat dovadă de curaj pe autostrada A3 București – Ploiești.
Trei militari francezi, parte a batalionului multinațional NATO FLFBG Romania dislocat la Cincu, au dat dovadă de curaj pe autostrada A3 București – Ploiești.
Un TIR încărcat cu piatră s-a răsturnat și a blocat circulația pe Autostrada A3. Poliția investighează cauza accidentului. Se estimează că traficul va fi reluat mai târziu.
„Blestemul” de pe Autostrada Transilvania, un ciot de 26 de kilometri unde prima lopată a fost dată de Bechtel în 2004, va fi terminat în 2026, după 22 de ani.
Lucrările pe un ciot de 26 de kilometri al autostrăzii A3, supranumită „Autostrada Transilvania”, au început în ianuarie, la un preț de 6.700.000 €/km, și, conform contractului, trebuie să fie gata în 18 luni, adică pe la jumătatea anului 2026.
Autostrada Transilvania rămâne un vis îndepărtat. Cel mai devreme, ar putea fi gata prin 2030. CNAIR se chinuie de 4 ani cu licitația pentru un ciot de 4 MILIARDE lei și a anunțat o nouă amânare pentru evaluarea ofertelor.
O filmare din 10 octombrie 2024 arată cum lucrează Umbrărescu pe Autostrada A3 Zimbor - Poarta Sălajului. Mobilizarea este slabă potrivit specialiștilor, antreprenorul UMB fiind concentrat pe A7 Buzău-Focșani, iar întârzierea de 3 ani față de termenul inițial e aproape clară.
Primul drum de viteză inaugurat în 2024 în România are 19 km, dar doar 13 km sunt drum expres veritabil, restul fiind profil DN 2x2 cu separator median. „Minune”, însă, e gata în termen. Iar România ajunge, astfel, la 1.088 km de „autostradă”.
Contractul pentru proiectarea şi execuţia Lotului 3 al Autostrăzii Sibiu-Făgăraş a fost semnat miercuri, iar pentru celelalte trei loturi, contractele vor fi semnate în următoarele săptămâni, a anunţat Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu.