Mogoșoaia este una dintre intrările în București care intersectează Șoseaua de centură. În absența unui pasaj suprateran, în orele dimineții dar și în intervalul 16 – 20, în toate sensurile se formează cozi de kilometri. Atât pe Șoseaua de centură dar și la intrarea, respectiv, ieșirea din București din zona Mogoșoaia.
Lucrurile s-ar putea rezolva rapid pentru că Proiectul pasajului suprateran de pe Centura București din zona Mogoșoaia a depășit faza contestațiilor și are un constructor definitiv.
Pentru asta ar trebui ca Ministeul mediului, două companii de utilității și Compania de Autostrăzi (CNAIR) să rezolve câteva chestiuni birocratice.
Avem constructor, nu avem înțelegere
„Firma Strabag, castigatoarea licitatiei, are la dispoziție 6 luni să proiecteze și alte 24 să execute pasajul rutier suprateran lung de 800 de metri. Garanția lucrărilor este de 10 ani. Investiția va fi de aproape 32,3 milioane de lei (fără TVA), eligibilă la decontare din fonduri europene (POIM).
Proiectul arata bine dar e impotmolit la stadiul de avize, constructorul Strabag incă așteaptând avizul de mediu și doua avize, de la compania de apa si cea electrică. Nu e vina firmei. Abia după aia se va elibera autorizatia de constructie. Probabil trebuie să facem o vizită și la cele 3 care intârzie cu eliberarea avizelor, să vedem ce se intâmplă”, scrie expresuldebuftea.ro
Contractul pentru Pasjul Mogoșoaia a fost semnat îm octombrie 2018.
Centura București este un coșmar pentru șoferi și pentru locuitorii Capitalei. Din cei 70 de kilometri, nici măcar o treime nu este modernizată. Chiar și pe porțiunea modernizată întâlnește gropi sau sensuri giratorii improvizate făcute din plastic.
Pe restul de 50 de kilometri se circulă pe o bandă, iar în mai multe rînduri Ccentura intersectează intrările/ieșirile dijn Capitală.