Un hypermarket schimbă regulile jocului în retail. Noul concept care modifică total lucrurile. Retailerul se angajează să continue lupta împotriva risipei alimentare și să reducă poluarea, fapt ce va fi realizat prin implementarea unei inițiative inovatoare de reciclare a uleiului uzat.
Clienții care fac cumpărături la marele retailer au acum posibilitatea de a contribui la protejarea mediului aducând uleiul uzat în magazine.
Un hypermarket schimbă regulile jocului în retail. Noul concept care modifică total lucrurile
Acesta trebuie colectat într-un recipient de plastic și predat la biroul Serviciu Clienți, din cel mai apropiat hipermarket Auchan. Uleiul colectat va fi reciclat, prevenind astfel poluarea și asigurând un mediu mai curat.
Această inițiativă nu doar că oferă o soluție practică pentru eliminarea corectă a uleiului uzat, dar susține și eforturile globale de protejare a mediului.
Pe de altă parte, Auchan introduce în România conceptul novator de hyperstore, care înseamnă un spaţiu comercial mai mare, în care să se realizeze standuri dedicate.
Citeşte şi: Un fost mall se transformă în agora şi va avea inclusiv o piaţă a producătorilor locali
Printre principalele noutăți aduse în hypermarketul Găvana (Piteşti) se numără o vizibilitate mai puternică acordată produselor românești.
Clienții au posibilitatea de a afla proveniența și povestea producătorilor de filiere Auchan, prin afișele dedicate expuse la raft, în dreptul produselor furnizate.
Până în prezent, Auchan a dezvoltat peste 85 de produse în filiera Auchan, parteneriate pe termen lung, prin care obține produse cu trasabilitate controlată, de la sămânță, până la raft.
Citeşte şi: Ce produse sunt mai ieftine în magazinele mici decât în supermarketuri? Nu toți cumpărătorii știu
De altfel, peste 90% dintre produsele alimentare din Auchan provin de la societăți din România, iar retailerul a încheiat parteneriate cu producători români, atât la nivel ultralocal, cât și național, conform revistaprogresiv.ro.
În noul concept de magazin au fost integrate vitrine cu servire asistată, pentru toate produsele proaspete (pește, carne, mezeluri, brânzeturi, măsline, gastro), cu scopul de a ușura alegerea clienților.
Pentru o selecție mai facilă și rapidă a produselor necesare, a fost construită și „Zona de sănătate”, de unde clienții pot alege cu ușurință dintr-o gamă variată de produse bio și pentru diete speciale, precum produsele fără gluten, zahăr sau sare.