luni 06 octombrie
EUR 5.0889 USD 4.3349
Abonează-te
Newsweek România

Studiu: Românii lasă multinaționalele pentru a „câștiga” mai mult timp liber

Data publicării: 02.03.2020 • 14:58 Data actualizării: 02.03.2020 • 14:58

69% dintre români simt din ce în ce mai mult nevoia de spațiu personal, deci de mai mult timp liber, arată un studiu Unlock Market Research.

Angajaţii renunță sau au în plan să iasă din zona multinaționalelor din dorința de mai multă libertate.

Această tendință creează un nou curent literar abordat curajos de o reprezentantă a generației de scriitoare românce din blogosferă, Raluca Mihăilă, care descrie tabuurile socio-profesionale ale celor care lucrează în corporații.

55% dintre români spun că sunt dispuși să accepte un loc de muncă mai prost plătit, dar care să le ofere mai mult timp liber și mai puțin stres.

În 2020, rezultatele arată că românii și-au rafinat intențiile și au devenit hiperselectivi în decizii și independenți emoțional.

Noile tendințe spun că 69% dintre români simt din ce în ce mai mult nevoia de spațiu personal și fac eforturi să se atașeze emoțional mai puțin de oameni, branduri, lucruri și locuri de muncă.

Mai multe amănunte pe wall-street.ro

Mai multe articole din secțiunea Economie

Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Newsweek România Abonamente

Print

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Fără reclame
Abonează-te
Print + Digital

Print + Digital

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Fără reclame
Abonează-te
Digital

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Fără reclame
Abonează-te
Newsweek România
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te
Newsweek România
Newsweek România Ultima oră
Newsweek România
Ultima oră