Studiu: Românii lasă multinaționalele pentru a „câștiga” mai mult timp liber

DE Newsweek România | 02.03.2020 - 14:58

69% dintre români simt din ce în ce mai mult nevoia de spațiu personal, deci de mai mult timp liber, arată un studiu Unlock Market Research.

SHARE

Angajaţii renunță sau au în plan să iasă din zona multinaționalelor din dorința de mai multă libertate.

Această tendință creează un nou curent literar abordat curajos de o reprezentantă a generației de scriitoare românce din blogosferă, Raluca Mihăilă, care descrie tabuurile socio-profesionale ale celor care lucrează în corporații.

55% dintre români spun că sunt dispuși să accepte un loc de muncă mai prost plătit, dar care să le ofere mai mult timp liber și mai puțin stres. 

În 2020, rezultatele arată că românii și-au rafinat intențiile și au devenit hiperselectivi în decizii și independenți emoțional.

Noile tendințe spun că 69% dintre români simt din ce în ce mai mult nevoia de spațiu personal și fac eforturi să se atașeze emoțional mai puțin de oameni, branduri, lucruri și locuri de muncă.

Mai multe amănunte pe wall-street.ro

Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te