Inteligența artificială a intrat și în afaceri. Chat GPT îi poate ajuta pe antreprenori cu informațiile de care au nevoie despre cum să-și facă produsele mai cunoscute.
Un antreprenor povestește cum l-a ajutat inteligența artificială în afaceri.
Cum îi ajută Chat GPT pe micii antreprenori. ”Economisesc ore prețioase și bani”
”Când m -am aventurat în antreprenoriat în urmă cu mai bine de un deceniu, mi-am promovat afacerea într-un mod foarte diferit de modul în care fac antreprenorii în zilele noastre.
Am depins foarte mult de acoperirea reclamei în publicațiile tipărite și interviurile televizate. Apoi au apărut Instagram, Snapchat și TikTok, iar jocul de marketing a luat o altă întorsătură”, a spus un antreprenor pentru thenationalnews.com.
Brandurile media concurează cu influenți individuali, care au puterea de a influența opiniile clienților lor.
În prezent, pe măsură ce oferă servicii de consultanță în comunicații și marketing și în calitate de proprietar de afaceri, antreprenorul și-a dat seama că marketingul ar putea ajuta o afacere să atingă noi culmi.
I”ndiferent cât de grozav este un produs, dacă nu este promovat folosind canalele potrivite, s-ar putea să nu crească așa cum a sperat fondatorul său.
De asemenea, știu că îmbrățișarea schimbărilor tehnologice ne-ar ajuta să ne comercializăm produsele și serviciile într-un mod mai inteligent.
Citește și: ChatGPT poate răspunde la întrebările pacienților „mai precis și mai empatic decât medicii”
În timp ce rețelele sociale i-au ajutat pe specialiști în marketing să ajungă la anumite audiențe prin postări promoționale țintite, ChatGPT devine încet un instrument preferat pentru proprietarii de afaceri mici”, a mai spus acesta.
ChatGPT este un chatbot cu inteligență artificială dezvoltat de OpenAI. A fost dezvoltat pentru a urma instrucțiunile utilizatorilor și pentru a oferi un răspuns amănunțit.
Unii se tem că le va lua locurile de muncă, alții îl folosesc pentru a câștiga timp
În timp ce mulți se tem că ChatGPT ar putea înlocui locurile de muncă, alții consideră că va revoluționa modul în care proprietarii de întreprinderi mici își comercializează afacerile, îi va ajuta pe marketerii preluând unele sarcini și le-ar putea ajuta pe ambii să-și atingă mai rapid obiectivele.
Lansată în noiembrie anul trecut, tehnologia a avut nevoie de doar cinci zile pentru a ajunge la 1 milion de utilizatori.
Caracteristica sa cheie este eficiența și modul în care îi ajută pe utilizatori să economisească ore și zile de muncă.
Citește și: Noi reguli în UE de copyright pentru Inteligența artificială. Cum va afecta acest lucru ChatGPT?
”În calitate de antreprenor care mi-a început călătoria gestionând o afacere mică, știu că timpul este o marfă prețioasă - așa că, dacă există o tehnologie care ne-ar ajuta să ne promovăm afacerile, economisindu-ne timp, atunci ar trebui să o acceptăm prin toate mijloacele”, a mai spus omul de afaceri.
Acesta este de părere că, pentru început, ChatGPT ar putea ajuta proprietarii de afaceri să genereze conținut pentru materialele lor de marketing: site-uri web, buletine informative și conturi de social media.
Utilizatorii i-ar putea cere să producă conținut într-un anumit ton sau să se potrivească cu o anumită persoană.
”Conținutul este regele atunci când vine vorba de marketing, dar știu cât de provocator și de consumator de timp poate fi să generezi conținut pentru diferite canale de social media, bloguri și buletine informative prin e-mail.
Aici ChatGPT ar putea ajuta antreprenorii să economisească ore prețioase, cerându-i să genereze idei pentru diferite tipuri de conținut.
O afacere nu este o afacere fără clienții săi și o modalitate de a vă asigura că aceștia continuă să revină este să le oferiți ceea ce își doresc. Aici serviciul clienți este cheia.
Îi sfătuiesc constant pe antreprenori să-și investească timpul în serviciul clienți și să fie mereu cu un pas înainte pentru a-i servi.
Dar serviciul pentru clienți necesită timp și angajarea agenților clienți la începutul călătoriei unui antreprenor nu este întotdeauna fezabilă.
Citește și: Atenție! Chatbotul AI ChatGPT, „clonat” în cadrul unei campanii de phishing. Pe cine vizează
ChatGPT ar putea ajuta la eficientizarea acestei sarcini prin generarea de sondaje pentru clienți. De asemenea, ar putea ajuta la generarea de idei pentru chatbot pentru un site web de afaceri și la adaptarea acestuia pentru a se potrivi cu tonul de voce al unei mărci.
În timp ce ChatGPT ar putea ajuta la economisirea de timp, bani și energie atunci când vine vorba de marketingul unei afaceri mici, antreprenorii și agenții de marketing ar trebui, de asemenea, să meargă
cu atenție și să nu depindă de el pentru sarcini complexe, cum ar fi elaborarea unei strategii de marketing, efectuarea de cercetări de marketing aprofundate sau dezvoltarea. site-uri web de marketing întregii afaceri”, a mai spus acesta.
ChatGPT este încă într-un stadiu incipient, ar putea genera sfaturi greșite și nu este un înlocuitor pentru consultanții de afaceri sau experții în publicitate.
Dar este în continuă evoluție și îi va ajuta pe antreprenori să-și promoveze afacerile într-un mod eficient și rentabil.