Ce fel de încălţăminte vrea să producă gigantul Nike, aflat în mare dificultate

DE Florin Budescu | Actualizat: 22.04.2024 - 19:45
Ce fel de încălţăminte vrea să producă gigantul Nike, aflat în mare dificultate - Foto: Profimedia Images
Ce fel de încălţăminte vrea să producă gigantul Nike, aflat în mare dificultate - Foto: Pexels/Aman Jakhar

Ce fel de încălţăminte vrea să producă gigantul Nike, aflat în mare dificultate. La sfârșitul lunii februarie, gigantul Nike NKE dramatic pe piaţa de capital.

SHARE

Ce fel de încălţăminte vrea să producă gigantul Nike, aflat în mare dificultate. La sfârșitul lunii februarie, gigantul Nike NKE dramatic pe piaţa de capital, cu -1,26 %.

Bosul John Donahoe a condus o întâlnire virtuală, în care a transmis un mesaj personalului său: compania nu avea performanțe optime și el era cel responsabil.

Ce fel de încălţăminte vrea să producă gigantul Nike, aflat în mare dificultate

Cu două săptămâni în urmă, Nike anunțase că va concedia peste 1.600 de angajați.

Acum, în timp ce CEO-ul a vorbit la întâlnire, comentariile critice au început să umple fereastra de chat, la apelul Zoom, în timp ce mai mult de 20.000 de angajați au urmărit discuţia.

„Răspundere: nu cred că acel cuvânt înseamnă ceea ce crezi tu că înseamnă”, a scris un angajat.

„Dacă aceasta este reducerea costurilor, ce zici de o reducere a salariului CEO?” a scris altul.

Citeşte şi: De Sfântul Nicolae, 800.000 de români își serbează onomastica. Pe câți îi cheamă Nike sau Nika?

Curând, o cascadă de emoji-uri râzând a umplut ecranul.

Unii colegi i-au avertizat pe alții că postările lor nu sunt anonime și că chat-ul ar putea fi monitorizat.

Atacurile la adresa lui Donahue au durat câteva minute.

Foto: Pexels/Aman Jakhar

„Sper că Phil urmărește și citește asta”, a scris un angajat, făcând referire la cofondatorul Nike pensionar, Phil Knight, conform wsj.com.

Citeşte şi: Scrisoarea șocantă a unei fetițe de 13 ani pentru Moș Crăciun: Vreau Macbook, ruj Dior, parfum Gucci

Protestul virtual a ilustrat profunzimea nemulțumirii din cadrul gigantului de teniși și preocuparea pentru strategia sa. „Cum am ajuns de fapt aici?” a scris un manager de produs.

De la pandemie, Nike a pierdut teren în nişa de pantofi de alergare, în timp ce s-a concentrat pe pomparea de bani în vechi succese.

Nike se pregătea pentru o revoluție a comerțului electronic care nu a mai venit. Mișcările, susțin actualii și foștii angajați, au erodat o cultură a inovației care a făcut din Nike una dintre cele mai cunoscute mărci din lume.

Urmărește-ne pe Google News

Comentarii 0

Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
© 2024 NEWS INTERNATIONAL S.A.
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te