Nicușor Dan deține o rablă de Citroen BX de 2.500 €. Umblă cu un Renault Clio de 75 cai și 6.000 €

DE Mircea Neacșu | Actualizat: 26.05.2025 - 15:55
Nicușor Dan deține o rablă de Citroen BX de 2.500 €. Umblă cu un Renault Clio de 75 cai și 6.000 € - Foto: cancan.ro
Nicușor Dan deține o rablă de Citroen BX de 2.500 €. Umblă cu un Renault Clio de 75 cai și 6.000 € - Foto: cancan.ro
Nicușor Dan deține o rablă de Citroen BX de 2.500 €. Umblă cu un Renault Clio de 75 cai și 6.000 € - Foto: captură ecran
Nicușor Dan deține o rablă de Citroen BX de 2.500 €. Umblă cu un Renault Clio de 75 cai și 6.000 € - Foto: captură ecran
Nicușor Dan deține o rablă de Citroen BX de 2.500 €. Umblă cu un Renault Clio de 75 cai și 6.000 € - Foto: captură ecran
Nicușor Dan deține o rablă de Citroen BX de 2.500 €. Umblă cu un Renault Clio de 75 cai și 6.000 € - Foto: captură ecran
Nicușor Dan deține o rablă de Citroen BX de 2.500 €. Umblă cu un Renault Clio de 75 cai și 6.000 € - Foto: Facebook / Bogdan Jitea
Nicușor Dan deține o rablă de Citroen BX de 2.500 €. Umblă cu un Renault Clio de 75 cai și 6.000 € - Foto: Facebook / Bogdan Jitea
Nicușor Dan deține o rablă de Citroen BX de 2.500 €. Umblă cu un Renault Clio de 75 cai și 6.000 € - Foto: captură ecran
Nicușor Dan deține o rablă de Citroen BX de 2.500 €. Umblă cu un Renault Clio de 75 cai și 6.000 € - Foto: captură ecran
Nicușor Dan deține o rablă de Citroen BX de 2.500 €. Umblă cu un Renault Clio de 75 cai și 6.000 € - Foto: antena3.ro
Nicușor Dan deține o rablă de Citroen BX de 2.500 €. Umblă cu un Renault Clio de 75 cai și 6.000 € - Foto: antena3.ro

Președintele Nicușor Dan deține, conform declarației de avere, un Citroen BX de aproape 40 de ani vechime. Dacă ar funcționa, mașina ar valora circa 2.000 € - 3.000 €. Dar, cum nimeni n-a văzut-o, probabil e bună pentru programul Rabla. El umblă cu un Renault Clio IV de 6.000 €.

SHARE

Singura mașină care apare în declarația de avere a primarului Bucureștiului și, de astăzi, a președintelui României este un Citroen BX fabricat în 1986.

Nicușor Dan deține o rablă de Citroen BX de 2.500 €. Umblă cu un Renault Clio de 75 cai și 6.000 €

Cum are peste 30 de ani, dacă ar fi în stare de funcțiune, BX-ul președintelui ar fi un automobil de epocă.

Newsweek a căutat modelul pe site-urile cu anunțuri auto și, în funcție de motorizare, opțiuni și numărul de kilometri parcurși, un Citroen BX funcțional pornește de la circa 2.500 € și poate ajunge și la 7.000-9.000 €, dacă este vorba despre vreo versiune specială sport. 

Citește și: Mirabela Grădinaru, prima doamnă a României. La prima întâlnire Nicușor m-a dus la un meci de hochei

Dar, cum nimeni nu l-a văzut vreodată pe Nicușor la volanul BX-ului, probabil, mașina e bună pentru programul Rabla, caz în care poate fi vândută cu 300-400 € sau obține un voucher pentru achiziția unui autoturism nou în valoare de 10.000 lei.

Altfel, Nicușor Dan umblă cu o mașină cât se poate de obișnuită, probabil înmatriculată pe numele soției sau a unei alte persoane din familie, un Renault Clio IV cu motor aspirat pe benzină de 1.2 litri și 75 de cai putere, care costă în jur de 6.000 €, în funcție de anul fabricației și numărul de kilometri parcurși.

Citește și: Nicușor Dan, 2 ani a fost cel mai bun matematician din lume. Cu el în echipă, România a învins Rusia

Renault Clio IV a fost produs între 2012 și 2020 în uzinele de la Flins, Franța, și de la Bursa, Turcia. 

Înainte de a merge cu Clio-ul, Nicușor a mai umblat cu un Opel Vectra A. În 2022, Poliția Locală Sector 5 a ridicat mașina care zăcea abndonată pe o stradă. 

Opel-ul Vectra A, folosit de Nicușor, era înmatriculat în Vaslui, orașul în care s-a născut partenera sa, Mirabela Grădinaru. 

Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te